• Afgelopen woensdag was ik samen met een vriendin naar het concert van 3 Doors Down in het klokgebouw in Eindhoven. En het was zoooo vet :9~

    Wij waren er al vrij vroeg, maar er was niet echt een rij, dus iedereen stond gewoon random in een groep voor de deuren. Toen die eenmaal opengingen ging iedereen naar binnen rennen en duwen en trekken en wtf. Doe chill. Wij deden gewoon dik langzaam, kluisje huren, drinken halen, naar de wc, etc. :'D En toch stonden we 2e/3e rij vooraan. Echt nice.

    Het voorprogramma was Sick Puppies, een band die ik ook al kende en die waren ook echt heel goed (: Alleen de helft van het publiek stond er als een zoutzak bij, dus dat was dan wel weer een beetje jammer.

    Daarna kwam 3 Doors Down en echt, ze waren zooo goed. Echt, dat is echt een band die je gewoon live moet hebben gezien, live zijn ze zoveel beter dan op album. En bij het nummer Here Without You, dat iedereen vast wel kent hier, stond de halve zaal te huilen. Zo gevoelig en mooi.

    Ik ving nog bijna een drumstok, totdat ik ineens omver gebeukt werd door een of andere agressieve gast achter me. Great :')

    Anyway, dat moest ik eventjes vertellen :9~ Zijn er toevallig nog meer mensen heengeweest?

    Edit: oja zelfgemaakte foto:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:10 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ja, maak me maar weer jaloers. :Y) Maar ik ben blij dat het een succes was. c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ja, ja, maak me maar weer jaloers. :Y) Maar ik ben blij dat het een succes was. c:

    Hij had het erover dat ze in januari/februari ws weer terugkomen (krul) Ga dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Backyard schreef:
    (...)
    Hij had het erover dat ze in januari/februari ws weer terugkomen (krul) Ga dan?


    ECHT WAAR?! :9~ Ik ga dan zeker wel, alleen nog even kijken of ik vriendjes heb met dezelfde muzieksmaak. :')


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    ECHT WAAR?! :9~ Ik ga dan zeker wel, alleen nog even kijken of ik vriendjes heb met dezelfde muzieksmaak. :')

    Als ik het goed verstaan heb wel ja haha. En anders ga je gewoon met mij dah :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Backyard schreef:
    (...)
    Als ik het goed verstaan heb wel ja haha. En anders ga je gewoon met mij dah :Y)


    Haha, dat is dan gegeregeld. :Y)


    wth.

    I am jealouuuzzz! D:


    Hope goes lost but never dies.

    I'm jealous, But nice dat het leuk was(krul)ik moet echt stoppen met Engels/Nederlands,.. klinkt nergens naar (":


    Only those who listen can hear

    Here Without You is zo mooi :9~
    Maar mooi dat je het zo leuk hebt gehad! :D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 22:27 ]


    As travars