• Wist niet goed waar ik het plaatsen moest

    Ik was lekker aan het rondkijken op DeviantART.. Vind ik ineens iets zo cools! =D Het leek eerst op gewoon een alnge strip, toen las ik de beschrijving en stond er iets van; Luister deze muziek erbij.
    Dus ik deed dat en het was gewoon zo cool, de strip was ineens een stuk interessanter enzo. Wat vinden jullie ervan? Hier de strips die die persoon ontworpen heeft:

    Come what may come: De strip - De muziek.
    Can you feel the love tonight:De strip - De muziek.
    Kiss the girl: De strip - De muziek.
    I won't say I'm in love: De strip - De muziek.
    You'll be in my heart: De strip - De muziek.
    Santa Baby: De strip - De muziek
    Heaven's Light: De strip - De muziek.

    (Als een link het niet doet, meld het dan even ;D)
    Anyway; Wat vinden jullie ervan? 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wooow, super mooi getekend enzo! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    vet mooi getekend ;o


    Smile and live.

    I won't say I'm in Love is awesome, ik ga ze eens allemaal lezen en bekijken ^^


    Olive

    Haha, moet je eens lezen zonder en met muziek, echt wereld van verschil 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heuh, bij die eerste..
    Is het niet 'Come with me' ipv 'Come what may' of is dat er om gedaan? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Heuh, bij die eerste..
    Is het niet 'Come with me' ipv 'Come what may' of is dat er om gedaan? :p



    Dunno, ze maakt strips bij bepaalde liedjes en dat liedje zat erbij,
    dus het zal wel gewoon come what may zijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Dunno, ze maakt strips bij bepaalde liedjes en dat liedje zat erbij,
    dus het zal wel gewoon come what may zijn ;p

    Ja, woeps, ik zag net dat de titel 'Come what may' is, hmm, raar :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha ;p De link die ze erbij had voor de muziek was ook een nummer dat Come hwat may heette ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil meer D:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Haha, er is niet meer x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.