• Ik heb 'm eindelijk en ik ben zooo blij :'D
    Hiero is een foto;

Let niet op mijn gezicht, het gaat om mijn oor x)
    Ja, hij is niet zo héél duidelijk.
    En het deed helemaal niet zoveel pijn. Sterker nog, het was gewoon een prikje x)
    En ik mocht op de wall of fame schrijven in die tattooshop.
    waaahh sorry ik ben gewoon hyper en blij en zo :')

[ bericht aangepast op 3 april 2016 - 20:01 ]

Nice ^^
    Ik heb hem ook links als da links is want ja u foto kan gedraaid zijn zo xD
    Ik heb vandaag een 2de oorbel laten schieten lol =)

Stop wishing, Start doing..

Serophina schreef:
    Nice ^^
    Ik heb hem ook links als da links is want ja u foto kan gedraaid zijn zo xD
    Ik heb vandaag een 2de oorbel laten schieten lol =)

Ja ik heb 'm links ;D
    En nice! Ik wil dat misschien ook! ^^

vet. maar heb hem toche piercing onder me lip.

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

Ik heb hem ook links ;D alleen mijn lok is ook naar links ;D ik vind het juist leuk als ik in een staart doe en mensen denken van WTF sinds wanneer heb jij een helix? ik; al meer dan een jaar? ;D

Maar hij is leuk ik heb er ook 1 op die hoogte ;D en 1 eronder ;D
    Ik heb dr nu ringetjes in (: [toen ze dr in werden geschoten waren het wel gwn eerst knopjes -ja geschoten zijn ze bij mij ;p-]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik heb 'm links ;D
    En nice! Ik wil dat misschien ook! ^^

Ik heb nu in totaal in mijn beide oren 6 gaten xD
    in mijn linkeroor 3 vanonder in men lel dus :p en 1 helix en in mijn rechteroor nu 2 in men lel vanonder xD

Stop wishing, Start doing..

Before schreef:
    Jammer dat je hem bijna niet ziet. Ik moest goed kijken voor ik hem zag

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Fellatio schreef:
    Ik heb hem ook links ;D alleen mijn lok is ook naar links ;D ik vind het juist leuk als ik in een staart doe en mensen denken van WTF sinds wanneer heb jij een helix? ik; al meer dan een jaar? ;D

Maar hij is leuk ik heb er ook 1 op die hoogte ;D en 1 eronder ;D
    Ik heb dr nu ringetjes in (: [toen ze dr in werden geschoten waren het wel gwn eerst knopjes -ja geschoten zijn ze bij mij ;p-]

Hoe maak jij je ze trouwens schoon? x)

Celestial schreef:
    (...)
    Hoe maak jij je ze trouwens schoon? x)

Schoon?

Ehm, nou doe ik er niks meer aan [ik heb ze inmiddels al meer dan een jaar ;P]

Maar toen ik ze net had gwn met speciaal spul erop ;D, me ma die hielp me ;P
    volgens mij was het met sterilon -zoekt ff- ja sterilon ;D
    Gwn erop doen aan beide kanten, en je helix beetje bewegen en klaar ;D [wel uitkijken dat je niet te veel doet anders drupt het je oor in xd en dat voelt vaag xd]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik hou echt totaal niet van piercings en die shit. Maar leuk voor je, als je er zelf maar blij mee bent (:

ars moriendi

DIRK schreef:
    Ik hou echt totaal niet van piercings en die shit. Maar leuk voor je, als je er zelf maar blij mee bent (:

Ik eigenlijk ook niet ,maar stiekem zou ik er één willen :p

Follow your dreams. They know the way.

Fellatio schreef:
    (...)

Schoon?

Ehm, nou doe ik er niks meer aan [ik heb ze inmiddels al meer dan een jaar ;P]

Maar toen ik ze net had gwn met speciaal spul erop ;D, me ma die hielp me ;P
    volgens mij was het met sterilon -zoekt ff- ja sterilon ;D
    Gwn erop doen aan beide kanten, en je helix beetje bewegen en klaar ;D [wel uitkijken dat je niet te veel doet anders drupt het je oor in xd en dat voelt vaag xd]

.. Ah, ik heb dettol in huis maar ik weet niet zeker of ik die wel kan gebruiken. 'k ga anders straks wel even naar de c1000, kijken of ze nog iets anders hebben.
    Maar bedankt!

Celestial schreef:
    (...)
    .. Ah, ik heb dettol in huis maar ik weet niet zeker of ik die wel kan gebruiken. 'k ga anders straks wel even naar de c1000, kijken of ze nog iets anders hebben.
    Maar bedankt!

dettol.. wat is da ? o-o

Fellatio schreef:
    (...)
    dettol.. wat is da ? o-o

Eh een anti-bacteriële zeep ofzo x)

Celestial schreef:
    (...)
    Eh een anti-bacteriële zeep ofzo x)

Owww, i dunno of die wel voor kan gebruiken.
    maar ik heb dus gwn sterilon ;D
    Bij de kruidvad vandaan

Fellatio schreef:
    (...)

Owww, i dunno of die wel voor kan gebruiken.
    maar ik heb dus gwn sterilon ;D
    Bij de kruidvad vandaan

Oké, dan zal ik daar vanmiddag wel even naar kijken ^^