• Nou, ik was daarstraks lekker op een feestje. We komen om 8 uur binnen in het café, meteen grijpt iedereen naar de RedBull, damn dat spul is goddelijk :9~
    Even later, ik sta te dansen, komt het broertje van die bitch van school naar me toe: 'Hoe oud ben je?' Ik zo: 'Twaalf' Zijn gezicht vertrekt meteen, hij is namelijk 11 of nét 12. Ik had al zoiets van "Nee, vraag het niet".
    Ja hoor, even later zit ik lekker met een blikkie RedBull buien uit te rusten van het dansen, dat joch klimt practisch op me. Zn gezicht was 2 milimeter van me verwijderd. Het eerste wat ik dacht: "Dude, als je me zometeen gaat zoenen, dan sla ik hoowr! Jonger de ik of niet." Hij vraagt zo, helemaal overtuigt dat ik 'Ja' ging zeggen: 'Wil je verkering met mij?'
    Ikke zo met een glimlach, 'Nee dankje'
    Hij helemaal met een sadface kruipt hij zo van me af :'D

    Stiekem hea, zou ik het best awesome vinden om 'Ja' te zeggen en de volgende dag zn zus op te bellen: 'Hé, heb je het al gehoord, ik word je nieuwe schoonzus! :9~'
    Maar dat is gemeen tegen over dat jochie.

    Meer serieus, die zag ik écht niet aankomen :'D

    Iemand een soortgelijke ervaring waar dat 'ie over wilt vertellen? :'D

    EDIT: Guys, ik ben neit zoals die andere, die continu lopen op te scheppen dat ze al zo veel ex-en hebben gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik al een aantal keer het aangeboden heb gehad. Jullie kennen mij niet. Oordeel dan niet zomaar over mij?
    Wat zielig, kijk eerst naar je zelf, zou ik zeggen. Die reacties zijn voor mij níks waar, daar verdien je geen respect mee, en niet alleen ík vind dat.


    Mensen, híj vroeg míj en nu heb ík het gedaan? Sure, zo ken ik er nog wel een paar :'D .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    je nieuwe schoonzus is het dan schat ;P

    ehmm als je ff wacht ga ik ff denken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..

    First of all: Jij kent mij niet, ik ben niet zoals die anderen, die nu al lopen op te scheppen over hun vele ex-en. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik een aantal keer het aangeboden heb gekregen. Oordeel neit zomaar over mij?
    En daarbij, op je 12e kun je ook al écht verliefd zijn, het komt alleen bijna niet bvoor. Punt.


    Let it come and let it be

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    Jezus, hij vroeg haar niet ten huwelijk hoor..

    OT: Eh, nee volgensmij niet. Denk ik. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Waarom staat er dan op je profiel dat je 15 bent?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    First of all: Jij kent mij niet, ik ben niet zoals die anderen, die nu al lopen op te scheppen over hun vele ex-en. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, hoewel ik een aantal keer het aangeboden heb gekregen. Oordeel neit zomaar over mij?
    En daarbij, op je 12e kun je ook al écht verliefd zijn, het komt alleen bijna niet bvoor. Punt.

    Ik zeg toch niet dat je niet verliefd kan zijn als je 12 bent !!
    Het enigste wat ik vind is dat de 12-jarige van nu zich echt al gedragen alsof ze 16 zijn..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Oke dit moet ik even zeggen..
    WTF jij bent 12, is dit dus al waar 12-jarige zich mee bezig houden!!
    Zielig..


    Je weet dat ze 1. bijna 13 is. En 2. geloof me ze is niet zo'n kinderachtige twaalf jarige als de meeste


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Je weet dat ze 1. bijna 13 is. En 2. geloof me ze is niet zo'n kinderachtige twaalf jarige als de meeste

    Hoe the hell kan ik nu weten dat ze bijna 13 wordt :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ixora schreef:
    Waarom staat er dan op je profiel dat je 15 bent? [/quote
    O.o


    Shoganai i ne~

    Serophina schreef:
    (...)
    Hoe the hell kan ik nu weten dat ze bijna 13 wordt :S


    Oordeel niet over iemand die je niet kent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tering wat zijn we weer vriendelijk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atiras schreef:
    (...)

    Oordeel niet over iemand die je niet kent.

    Doe ik toch niet, ik zeg gewoon is dat hetgeen waar 12-jarige zich mee bezig houden dezer dagen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ixora schreef:
    Waarom staat er dan op je profiel dat je 15 bent?

    Lang verhaal, mensen begonnen mij continu voor kleuter uit te maken op het forum, nádat ze mijn profiel hadden gezien. Toen begon ik dit account met als leeftijd 15, maar reageerde precies hetzelfde. Guess what? Niemand die ook maar één woord commetaar op mij had.
    Toen ben ik hier 2 stories begonnen en nu ben ik gehecht aan dit account :'D


    Let it come and let it be

    Serophina schreef:
    (...)
    Hoe the hell kan ik nu weten dat ze bijna 13 wordt :S

    Ja tuurlijk, ik ben een half jaar ouder, dat veranderd de zaak? Nee dat is volwassen zeg :'D


    Let it come and let it be