• Ik heb geen rollen meer nodig omdat ik een andere verhaallijn heb gekozen die hopelijk niet op het idee lijkt van iemand anders.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 12:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga er straks een invullen ;] Maar mag je ook een tegenspeelster invullen in plaats van een tegenspeler? Of komt dat niet uit in je verhaal?


    To live doesn't mean you're alive

    Lijkt me een heel leuk verhaal, ik ga zo een rol voor je invullen! (:


    They were never in fact homeless

    Zo'n soort verhaal heb ik ook, hihi. Ik ga een rol voor je invullen? (:
    Aaaaaah waarom geen Niall? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: #Beste vriendin Lara, die gek is op Zayn.

    Volledige naam: Candise, Emma, Lois, Austen.

    Naam in de serie: Brittney McCoy.

    Rol in de serie: Candise oftewel in de serie Brittney speelt een nog niet zo bekende zangeres, maar haar doel is omdat wel te bereiken.

    Leeftijd: Zeventien jaar – 25 juni 1994.

    Nationaliteit: Ierland – Galway.

    Uiterlijk: Candise heeft mooie bruine haren die tot over haar schouders komen, er zitten een paar krullen in, maar meestal stijlt ze het zodat haar haar mooi stijl is. Haar ogen zijn bruin/groen achtig en haar lippen zijn mooi vol. Candise is 1.63 meter groot, niet heel groot dus. Ze weegt 50 kilo en heeft een mooi slank lichaam.

    Hobby's: Zingen, gitaar spelen, tekenen, muziek luisteren en dansen.

    Extra's: Michael Jackson is een groot voorbeeld voor Candise, ze is een enorm grote fan en vindt het heel erg jammer dat hij er niet meer is! Ze kan een paar van zijn danspassen waar ze onwijs veel voor geoefend heeft.
    Candise heeft een zus genaamd Emma, dat is ook Candise’s tweede naam, ze is negentien jaar oud en woont nog steeds bij haar moeder. Hun vader is overleden toen Candise nog maar twee jaar oud was, ze heeft hem verder nog nooit gekend. Hun moeder is een hele jonge moeder omdat ze Candise en Emma nog maar heel jong kreeg, ze heet Maria en is negendertig jaar oud.

    Personen;
    Michelle Trachtenberg, uit Gossip Girl.
    Holly Marie Combs, uit Charmed.
    Kay Panabaker, uit Fame(2009).

    Zou je me willen waarschuwen of ik de rol heb ja of nee? En wanneer je begint? Dankjewel alvast! (:


    They were never in fact homeless

    Ik ga invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Oké, domme vraag nvm xd.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 12:23 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: beste vriend Liam.
    Volledige naam: Matthew Ljublijana
    Naam in de serie: Mathieu Furtones.
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Half sloveens, half pools.
    Uiterlijk:


    -Francisco Lachowski
    Hobby's: Buiten zingen kan je Matthew ook altijd in het skate park te vinden, hij houdt ook van uitgaan en hij houdt zelfs van shoppen. Op vakantie gaan doet hij ook zeer graag waar hij dan nooit van zijn surfplank af te halen is.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Beste vriend Liam
    Volledige naam: Charles Ethan Bullet. (bijnaam: Charlie)
    Naam in de serie: Charlie Strycks
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: Alex pettyfer
    Hobby's: Charlie speelt klassiek piano en is gek op honkbal spelen maar ook kijken. Sinds een paar jaar speelt hij gitaar maar zijn groote liefde is toch zijn piano.
    Extra's: -

    Rol: Beste vriendin Lara, die gek is op Zayn.
    Volledige naam: Raina Jólé Montgomery
    Leeftijd: Raina is zeventien jaar oud. Ze wordt op 1 juni achtien.
    Nationaliteit: Raina is geboren en getogen in Colomia. Hier woonde ze lang met haar moeder in een zeer gevaarlijke, maar gezellige buurt. Ze vindt het eigenlijk jammer dat ze nu in Engeland woont, maar ze heeft nu meer kans op een fatsoenlijke baan en een gewoon leven.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Hobby's: Raina is een zeer actieve danseres. Ze heeft een flexibel lichaam en ze is erg lenig. Ze is graag aan het dansen en weet mensen op te vrolijken met het wild rondspringen, wat dan op helemaal geen één dans trekt. Daarnaast kan ze zich goed vinden in het kijken van goede films, boeken lezen en meiden avondjes houden met haar vriendinnen.
    Extra's:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ToDoList schreef:
    Ik ga er straks een invullen ;] Maar mag je ook een tegenspeelster invullen in plaats van een tegenspeler? Of komt dat niet uit in je verhaal?
    Ik moet eigenlijk meisjes hebben als tegenspeelsters, maar ik had het verkeerde woord gebruikt. My bad (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Xavi schreef:
    (...)Ik moet eigenlijk meisjes hebben als tegenspeelsters, maar ik had het verkeerde woord gebruikt. My bad (:


    Geeft niet joh, maar ik dacht even vragen voor de zekerheid hihi. Ik ga snel eentje invullen ^^


    To live doesn't mean you're alive

    Rol: 1 van de 5 tegenspeelsters.
    Volledige naam: Lynn Julet Daves
    Naam in de serie: Jasmine Moore
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Lynn is 100% Amerikaans
    Uiterlijk:



    Selena Gomez
    Hobby's: Buiten zingen om heeft Lynn nog een andere grote hobby. Ze tekent heel graag. Ze heeft altijd haar tekenblok mee. Ze gaat dan rustig ergens zitten en begint mensen na te tekenen. Ze vraagt soms ook om mensen voor haar te laten poseren. Ze is erg getalenteerd en tekent iedere dag.
    Extra's: Lynn wil alles graag perfect doen.


    To live doesn't mean you're alive

    Rol: Tegenspeelster
    Volledige naam: Martine Lola Verona
    Naam in de serie: Santana Martèz
    Rol in de serie: Santana is een rasechte bitch, zoals je het wel zou kunnen noemen. Ze is headchearleader van de school, weet precies wat ze wil en is ook nog eens ontzettend rijk. girlfriend Niall? :9~
    Leeftijd: Achtien
    Nationaliteit: Martine is een Amerikaanse. Ze heeft in Texas gewoond op een ranch.
    Uiterlijk:


    Lea Michele
    Hobby's: Buiten het acteren en zingen om, is Martine erg bezig met kunstschaatsen. Dit doet ze al sinds ze zes jaar oud is en dit is waarschijnlijk haar grootste talent.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dankje voor de rol.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Tegenspeelster
    Volledige naam: Ashley Anne Brown
    Naam in de serie: Payton Gomez
    Rol in de serie: Ze speelt het vriendinnetje van Harry Styles in de serie. Ze is het lieve breekbare meisje.
    Leeftijd: 16 jaar
    Nationaliteit: 50% Brits 50% Amerikaans
    Uiterlijk: Ashley Tisdale
    Hobby's: Dansen en zingen, en natuurlijk vooral acteren? Toch is haar grootste talent paardrijden.
    Extra's:
    Ze is dus niet enkel in de serie maar ook in het echt het vriendinnetje van Harry. Ze kan goed opschieten met de jongens en vind Lara wel oke.