• Ik had een tijdje geleden een jongen leren kennen, M. Ik had eens met hem afgesproken en we zijn heel close geworden. Hij deed heel lief tegen mij en ik kreeg heel veel gevoelens voor hem. Nu, was mijn beste vriendin E. woensdag avond bij mij thuis en waren we met hem aan het cammen. Hij vond haar wel knap & zij hem en uiteindelijk hadden ze nummers uitgewisseld. Ik had er niets op tegen, maar die avond zaten ze de hele nacht te smsen. Ze las alles hardop voor en het kwam erop neer dat ze heel hard zaten te flirten. De volgende dag had ze het allemaal verteld aan A. en riep ze tegen A 'Niet afpakken hé.' dan kwam ze naar mij en zegt ze met een big smile : 'Ik heb hem toch al van jou afgepakt.'

    Ikhaathaar(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Je crush afpakken is een ding. Maar dan ook nog zeggen: "Ik heb hem toch al van jou afgepakt", dat zou voor mij echt de druppel zijn. Als ik jou was zou ik haar een mep hebben verkocht. Zo gedaagt een 'beste vriendin' zich toch niet?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.