• Weet iemand waar de Cullens woonde voordat ze naar Froks gingen? Ik bedoel, ze reizen toch om de zoveel tijd naar een andere stad omdat het anders voor andere mensen zou opvallen waarom ze niet ouder worden? Dat werd toch gezegd in New Moon? Tell me if I am wrong.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Alaska.
    Samen met de Denali's duhh is zo vaak gezegdt


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Alaska, geloof ik toch.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In Alaska ja..

    Ik zoek het eventjes in de gids op.
    (1905)Carlisle woont eerst alleen in Ohio
    (1917)Carlisle woont in Chigago
    (1921)Carlisle verhuist met Edward naar Ashland (Waar Esmé dan woont)
    (1931)Carlisle,Edward en Esmé gaan in Rochester, New York wonen (Waar Rosalie dan woont)
    (1936)Carlisle,Edward, Esmé, Rosalie en Emmet vertrekken naar Hoquiam, Washington
    (2003)Carlisle, Edward, Esmé, Rosalie, Emmet, Alice en Jasper verhuizen naar Forks

    In de tussentijd staat er niks meer in de tijdlijn alleen maar de gebeurtenissen van de ontmoeting van Alice en Jasper trouwerijen en dat soort dingen na 2003 begint het verhaal van Edward en Bella op schema.

    Ze hebben een tijdje met de Denali's samengewoond, maar er is nooit gezegd waar ze precies woonden voor ze naar Forks gingen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    geen idee ><


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    staat dat er niet in, ik weet het echt niet, te lang geleden dat ik ze gelezen heb

    Harrison schreef:
    Een kartonnen doos. :Y)

    Epic.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    staat er niet in\
    maar ze hebben een tijdje in alaska gewoond


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm