• Sunny is gewoon zo uber schattig! <3


    Forever.

    Awh wat lief! ;D


    -

    Is dat jouw uil? Wauw D:
    Cool!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Is dat jouw uil? Wauw D:
    Cool!

    Ja, en ik ben best wel trots op hem <3


    Forever.

    Ik ben bang voor uilen :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OMG. Jij hebt een uil. Hoe awesome is dat ;D


    Smile and live.

    Ik ga hem stelen (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Soundeffect schreef:
    Ik ben bang voor uilen :X

    Ze zijn hartstikke lief! Althans, als ze tam zijn (:
    En eigenlijk zijn alleen de poten maar gevaarlijk. Dus zolang je hem goed vast houdt aan de leertjes (Die zitten vast om de schoentjes die weer om de poten zitten), kan er niks gebeuren!


    Forever.

    Ik ben bang voor vliegende dieren. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is echt awesome! Ik wil ook een uil, echt een origineel huisdier en superleuk :9~ Maar is dat wel legaal? Want ik heb er nog nooit iemand over gehoord.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 15:24 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Awww, super schattig :D

    Fuuuuuu, is dat dier echt van jóu? o.o Hoe kom je erop om een uil te houden? o.o /in shock


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Memphis schreef:
    Dat is echt awesome! Ik wil ook een uil, echt een origineel huisdier en superleuk :9~ Maar is dat wel legaal? Want ik heb er nog nooit iemand over gehoord.

    Als je de officiele papieren van het dier hebt, dan is het volkomen legaal! (:


    Forever.

    Vossensnuit schreef:
    Fuuuuuu, is dat dier echt van jóu? o.o Hoe kom je erop om een uil te houden? o.o /in shock

    Het was een idee van mijn ouders. En ik verklaarde ze voor gek. Haha. Maar nu ben ik er echt blij mee <3


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Het was een idee van mijn ouders. En ik verklaarde ze voor gek. Haha. Maar nu ben ik er echt blij mee <3

    o.O'
    Hoeveel kost zo'n diertje eigenlijk? :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vossensnuit schreef:
    (...)
    o.O'
    Hoeveel kost zo'n diertje eigenlijk? :x

    Ligt er aan welk soort. Dit is een kerkuil en die kost zoiezo onder de honderd euro! Maar je moet wel weten wat ze moeten eten en waar je dat kan halen. Jek an ze bijvoorbeeld ingevroren één dags kuikens geven. Maar ook gewoon muisjes. Of gewoon stukjes vlees. maar geen levende beestjes. Want meestal zijn ze dat niet gewend.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 15:35 ]


    Forever.