• Hallo,

    Je mag beginnen met je fotowedstrijd (coverwedstrijd). Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link naar mij te sturen.

    groetjes Amused


    En hier dan het 2de topic van deze wedstrijd al :Y)


    Alloha people!
    Welkom bij mijn coverwedstrijd, dit is mijn eerste wedstrijd dus als er wat fout ik hoor ik het graag :) (ook als je vragen hebt). Voor mensen die niet weten wat een coverwedstrijd is, het is een wedstrijd waar je (met behulp van de opdracht die je krijgt) foto's gaat bewerken.

    Ik heb geen juryleden nodig
    juryleden:
    1. Basilisk
    2. LuckyOne
    3. ErnieHalter
    4. Tranquillity



    Winnaars:
    1. Onevoice
    2. CrazyChicken
    3. Square
    4. Mayci

    Gefeliciteerd Onevoice! En namens de jury en ik willen we jullie allemaal bedanken voor jullie deelname en enthousiasme ^^.



    Info/voorwaarden:
    Er zijn 5 rondes en per ronde krijgen de deelnemers 15 dagen de tijd. Als de deelnemers niet binnen 15 dagen inleveren liggen ze er direct uit. Maar als een een geldige reden hebt (bijvoorbeeld toetsweek) krijg je nog maximaal 5 dagen de tijd. Als je het dan niet red of niks meer van je laat horen dan lig je er gewoon uit. Bedenk wel of je echt mee wilt doen en ga je niet eerst opgeven en daarna niks meer van je laat horen.

    Gelieve ook als je je gebruikersnaam veranderd dit ook te melden.
    En nog het belangrijkste van de wedstrijd Have Fun!


    Opdracht 1!

    Opdracht 2!

    Opdracht 3!

    Opdracht 4!

    Opdracht 5! (finale-opdracht)
    Bam Bam! En hier is alweer de finale-opdracht. Ik zal jullie allemaal waarschuwen, hij word moeilijk!

    Jullie opdracht is met behulp van je cover die je maakt een verhaal uit te beelden. Én om het jullie nog moeilijker te maken moet dat verhaal zelfverzonnen zijn (het mag wel bijvoorbeeld over Harry Potter gaan, maar dan mogen wij (de jury) er de originele verhaallijn in zien, krijg je een lager cijfer). Veel succes en wees creatief! Er mag maar 1 woord op de cover! Niet meer en niet minder!




    Regels/voorwaarden
    - Je mag de plaatjes gewoon van internet afhalen, maar ga niet een plaatje van internet pakken en dan alleen tekst erop zetten en dan zeggen "Dit is mijn cover" want dan heb je ook kans op een lager cijfer, nou ja kans je krijgt dan gewoon een lager cijfer.
    - Wees creatief en origineel! (maak het dus niet té standaard of te simpel)
    - Geen oude covers! (helemaal geen gestolen!)
    - Niet 10 plaatjes door elkaar mixen (dan word het té druk het maximaal ligt op ongeveer 4 plaatjes)
    - Je mag de effecten niet door elkaar heen gebruiken, minstens alleen effecten die een beetje op elkaar lijken, meer niet.
    - Netjes en verzorgd
    - Er mag maar 1 woord als tekst op!

    Deze cover moet klaar zijn + ingeleverd op 3 Augustus op 23.59!


    Bij het inleveren van je cover zet je het of in een reactie neer in deze topic, of je stuurt het in een PB bericht naar mij toe. Ik zet het dan in een story neer (dit is de story!)(1 cover per hoofdstuk) en geeft de jury via reacties die je bij een hoofdstuk kan neerzetten hun commentaar. Als je vragen hebt, stel ze dan gerust. :)


    uitslag opdracht 5!!
    Mayci = 7.8+8.0+7.9=7.9
    Square = 8.0+8.5+8.7=8.4
    OneVoice = 8.3+9.0+8.9=8.7
    CrazyChicken = 8.4+9.5+8.1=8.6


    Afvallers:
    Mayci -> 7.9
    Square -> 8.4
    CrazyChicken -> 8.6


    Helaas moeten we van deze mensen afscheid nemen. Maar blijf het tips/commentaar dat je van de jury hebt gekregen goed gebruiken om je covers te verbeteren/mooier te maken!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 13:47 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    je mag toch wel een cover gebaseerd op je eigen verhaal maken?

    Mayci schreef:
    je mag toch wel een cover gebaseerd op je eigen verhaal maken?


    Uhmmm... Ja opzich wel, maar het mag niet de zelfde cover zijn die je nu al voor je verhaal gebruikt. Maar een nieuw verhaal word aangeraden, zodat we goed je inspiratie kunnen zien, en je dan weer meer kans hebt op een hoger cijfer.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 16:35 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Uhmmm... Ja opzich wel, maar het mag niet de zelfde cover zijn die je nu al voor je verhaal gebruikt. Maar een nieuw verhaal word aangeraden, zodat we goed je inspiratie kunnen zien, en je dan weer meer kans hebt op een hoger cijfer.

    Oké je mag je verhaal er dan wel bij linken toch?

    Mayci schreef:
    (...)
    Oké je mag je verhaal er dan wel bij linken toch?


    Hoe bedoel je? *snapt het niet helemaal*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? *snapt het niet helemaal*

    als je de cover geeft mag je de link van het verhaal er toch wel bij zetten?


    Trouwens, dit wordt echt de moeilijkste. Ik heb er al twee geprobeerd maar zetten werden lelijk.

    Mayci schreef:
    (...)
    als je de cover geeft mag je de link van het verhaal er toch wel bij zetten?


    Trouwens, dit wordt echt de moeilijkste. Ik heb er al twee geprobeerd maar zetten werden lelijk.



    O dat mag wel (:

    Tja, het is wel een finale-opdracht dus daarom is het de moeilijkste (:
    Maar ik begrijp de moeilijkheid er wel in hoor. Maar wat bedoel je met 'zetten'? (sorry maar ik ben nog steeds niet helemaal wakker --')


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)


    O dat mag wel (:

    Tja, het is wel een finale-opdracht dus daarom is het de moeilijkste (:
    Maar ik begrijp de moeilijkheid er wel in hoor. Maar wat bedoel je met 'zetten'? (sorry maar ik ben nog steeds niet helemaal wakker --')

    Is het nou zo moeilijk? (Haha, sorry)
    Ik bedoel dat als je de cover hier inlevert dat je dan bij het plaatje de link neer mag zetten.
    Snappie?

    Mayci schreef:
    (...)
    Is het nou zo moeilijk? (Haha, sorry)
    Ik bedoel dat als je de cover hier inlevert dat je dan bij het plaatje de link neer mag zetten.
    Snappie?


    Ik bedoel dat ik dit gedeelte niet begrijp:

    Ik heb er al twee geprobeerd maar zetten werden lelijk.


    Dat bij de link van het verhaal-gedeelte begrijp ik wel (: (of begrijpen we nu elkaar verkeerd?)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Dat bij de link van het verhaal-gedeelte begrijp ik wel (: (of begrijpen we nu elkaar verkeerd?)

    oh ships. Wat doet mijn computer raar! Dat is al de tweede keer dat de woorden worden verander. Ik be ze.


    Veel meer kon ik er niet van maken. Meer blenden werd te vol.

    Het hoort hierbij

    Hij is in het echt behoorlijk groot, dus zal hij wel heel erg worden verkleind. Onder de link kun je hem wel op volledige grootte zien. :/
    Linkje.
    Moet ik trouwens ook nog uitleggen wat het verhaal erachter is?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hij is in het echt behoorlijk groot, dus zal hij wel heel erg worden verkleind. Onder de link kun je hem wel op volledige grootte zien. :/
    Linkje.
    Moet ik trouwens ook nog uitleggen wat het verhaal erachter is?



    Graag ^^


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Graag ^^


    Nou, het is eigenlijk heel simpel. Ron en Jane zijn een gelukkig stel, tot Ron het leger in gaat. Hij komt om het leven in een vuurgevecht, waardoor Jane als jonge weduwe alleen achterblijft. Vanaf dat moment protesteert ze tegen de oorlog en zet ze zich in om hem te laten stoppen, voor nog meer mensen hun geliefden te vroeg verliezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou, het is eigenlijk heel simpel. Ron en Jane zijn een gelukkig stel, tot Ron het leger in gaat. Hij komt om het leven in een vuurgevecht, waardoor Jane als jonge weduwe alleen achterblijft. Vanaf dat moment protesteert ze tegen de oorlog en zet ze zich in om hem te laten stoppen, voor nog meer mensen hun geliefden te vroeg verliezen.


    Wauw! Heel origineel :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Is dat éné woord verplicht, of mag het ook zonder woord? ;3
    Ik ben namelijk al twee dagen aan het twijfelen, welk woord & of het woord echt wel moet?


    Forlife.