• Ik ben dood en doodmoe, al meer dan twee maanden, misschien drie. Ik kom 's avonds niet in slaap. Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Op dit moment wil ik ook slapen. Ik lig in mijn bed met een winterdeken+twee fleecedekens. Ik had net hoofdpijn en ik was duizelig, dus nam ik twee paracetamollen maar het draaiierige gevoel is er nog steeds. Ik ben niet zo zenuwachtig voor morgen, daar ligt het niet aan. (dan heb ik proefwerk, mijn eerste van de proefwerkweek). Ik ben dus doodop, draaiierig en heb het ontzettend koud. Heeft er iemand tips voor mij?(:


    everything, in time

    Liggen, ogen dicht, en 100x tot 10 tellen.

    Hmmfs, mischien moet je een warm washandje op je voorhoofd leggen.? Iets warms drinken, en even ontspannen en aan niks denken.??
    Geen idee. Maybe this will help a bit.??
    Beterschap <3.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    En eens écht met je moeder praten, kuikentje. Je bent nog steeds niet eerlijk geweest.

    Fragile schreef:
    En eens écht met je moeder praten, kuikentje. Je bent nog steeds niet eerlijk geweest.


    Hihi, ik heb een talent in er onderuit komen.(wbw)


    everything, in time

    Ik zal je KO komen slaan? :')
    Dan slaap je meteen.
    Nee ok, dat is gewoon gemeen...en zo ben ik niet (A)
    Ik zou gaan voor...warme melk met honing.
    Dat werkt altijd bij mij.
    Maar het is echt wel smerig :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Progeny schreef:
    (...)

    Hihi, ik heb een talent in er onderuit komen.(wbw)

    Het is voor zaterdag of zaterdag zelf, jouw keus. (:

    Dat draaierige gevoel is waarschijnlijk ijzer tekort.

    Vraag je moeder, vader of wie er kookt voor een extra stukje vlees voor jou deze week. Zorg dat je veel ijzer binnenkrijgt , anders kan het eens flink uitpakken.


    Firm believer of all that is magic

    Fragile schreef:
    (...)
    Het is voor zaterdag of zaterdag zelf, jouw keus. (:


    Noh! Niet op zaterdag, da's niet gezellig.:C
    Ikdurfniet. Moeten we per se rond de tafel zitten?


    everything, in time

    xIbrahim schreef:
    Dat draaierige gevoel is waarschijnlijk ijzer tekort.

    Vraag je moeder, vader of wie er kookt voor een extra stukje vlees voor jou deze week. Zorg dat je veel ijzer binnenkrijgt , anders kan het eens flink uitpakken.


    Ik eet anders toch echt regelmatig vlees.(: en ik kan niet nog keer op, haha.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Noh! Niet op zaterdag, da's niet gezellig.:C
    Ikdurfniet. Moeten we per se rond de tafel zitten?

    Neehoor <3

    Fragile schreef:
    (...)
    Neehoor <3


    The thing is, ik zou helemaal niet weten waar ik moet beginnen of eindigen. Van begin tot eind? Dan zijn we nog wel even zoet.:'D en waarschijnlijk laat ik je ongemakkelijk voelen. En het maakt jou niet beter, dus ik zie het doel niet zombies.:3


    everything, in time

    een paar druppels lavendelolie onder je neus werkt blijkbaar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik zou het niet weten, ik slaap altijd binnen een half uur ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    (...)

    The thing is, ik zou helemaal niet weten waar ik moet beginnen of eindigen. Van begin tot eind? Dan zijn we nog wel even zoet.:'D en waarschijnlijk laat ik je ongemakkelijk voelen. En het maakt jou niet beter, dus ik zie het doel niet zombies.:3

    Begin bij het begin en eindig bij het eind. Vertel alles wat je opkomt en wat je bent vergeten. wel op rijm!
    En het maakt me niet uit hoe lang het duurt, we blijven wel 4 nachten lang wakker :'D

    Laat je testen op dingen als bloedarmoede en pfeiffer?
    En anders vroeg op bed, minstens een uur van tevoren niet meer eten, drinken, computeren, bellen/smsen of tv kijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the