• Ik luister nu naar Busted, een boyband van vroeger. Ik was 7 of zo toen ik helemaal fan van ze was. En ik ken alle liedjes nog uit mijn hoofd. x)



    Waar luisterde jullie vroeger naar?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:35 ]


    They were never in fact homeless

    Ikke ook!
    Ik heb alle cd's nog van hun x'd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:35 ]


    dream, dare, fly!

    Oooohja die!
    Vroeger luisterde ik heel veel naar Chipz :')


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik ben pas 12, dus ik luisterde vroeger denk ik naar K3 of naar 50 cent. Jesus wat een veschil, K3 en 50 cent..-aa-

    Year 3000! Ik vind ze nog steeds goed :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Die enen met zijn huge wenkbrauwen speelt nu in een andere band nl Fightstar.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HAHA Hanson - MMMbop vond ik eerder altijd zo leuk. Heel toevallig waren ze dit jaar nog op pinkpop! Voor de rest vond ik de muziek in de jaren 90 altijd leuk, zoals happy hardstyle ofzo? HAHA


    Everything is worse without music.

    K3. M-kids. Britney Spears. Destiny's child. (:


    To infinity and beyond •

    I luv Busted _O_
    Ik vind Last Summer en Meet You There zo geweldig :3
    Maar die dus en Toy Box en nog wat andere lol


    As travars

    X!NK, haha, een Belgische rockgroepje dat zich ooit kwalificeerde voor junior eurosong in 2003 & vijfde werd. ze waren mijn grote idolen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ohja, ook Son of Dork (en stiekem vind ik McFLY ook wel een beetje een band die ik vroeger luisterde, omdat dat ong tegelijk met Busted en Son of Dork was en het lijkt zo lang geleden :Y) )

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:16 ]


    As travars