• hoi ik ben stephen 14 jaar,
    ik heb een vraagje hoe weetje of je homo bent, en is dat erg????
    ik ben geen homo maar veel mensen vragen het mij wel, dus wou ik het even zeker weten

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:12 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik ben zelf bi, ik heb ook met meisjes gezoent.
    Maar de eerste keer was bij mij dat ik met een meisje zoende dat ik gewoon een goed gevoel erover had.
    Niet dat ik dacht: Dit is voor één keer, en nooit meer!
    Maar ik wou het wel vaker doen.
    Toen ging ik naar een homo/lesbie/bi bar met die vriendin (die is zelf ook bi-seksueel.)
    En die avond ben ik daar er eigenlijks achter gekomen dat ik bi ben.
    Had al langer zo'n gevoel van toen ik jonger was, maar had het links gezet.

    Het is echt niet erg als je dat bent.
    Als er wat is kan je bij me terecht!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Homo's zijn super cool! Meestal nog de mooiste jongens ook, en je kan er zo onwijs veel lol mee hebben! Dus even ongelooflijk respect voor alle homo's!:D


    Bad decisions make good stories.

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn beste mattie is homo! En ik hou van hem:Y)
    Hij zei dat hij erachter kwam toen hij steeds meer naar jongens ging kijken dan naar meisjes. en dat hij bij jongens zich opgewonder voelde.(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Oh, niet weer allemaal van die mensen die gay's "tof" vinden. Daar kan ik me aan ergeren. Sorry.
    Het hoort gewoon bij iemand. Net als een blanke of zwarte huidskleur. Je gaat toch ook niet overal verkondigen dat je blanke mensen cool vind? Of mensen met een donkere huidskleur?
    Waarom moet dan wel iedereen zeggen dat hij of zij homo's cool vind? Ik snap dat dus niet.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jedi schreef:
    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je hoef nu nog niet te weten of je home bent of niet, je hebt nog een heel leven om daar achter te komen!
    je komt er vanzelf wel achter, als je echt op iemand verliefd wordt. Bovendien is er niet echt een grens tussen homo en hetero, je kan ook tussenin zijn.
    Dus maak je er maar geen zorgen over!


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    ik denk dat je het merkt als je vrienden over meisjes praten enz, maar het jouw allemaal niks doet. Dat je er helemaal niet om geeft.
    Maar dat je jezelf er wel op betrapt dat je naar jongens kijkt en je je er tot aangetrokken voelt...;D
    en tuurlijk is dat niet erg, alhoewel sommige mensen daar anders over kunnen denken, maar die falen


    You just made my day;D

    Claw schreef:
    Je weet dat je homo bent als je je aangetrokken voelt tot jongens, en niet tot meisjes. En het is totaal niet erg als je dat bent. Ik vind het zelfs cool. (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn beste vriend is ook homo. And I love him <3


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jedi schreef:
    Als je gevoelens hebt voor een jongen? Hm, tuurlijk is het niet erg (: De vraag is alleen of iedereen in je omgeving het accepteert.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.