• ik heb een kast naast mijn kamer deur staan en de net deed ik dus de kastdeur open om mijn kamer uit te lopen slim he (nerd).

    doen jullie ook wel eens wat slims?

    Omg dat is zooo slim.

    Nee ik ben nooit slim (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ik deed net mijn lenzen uit en toen was ik één lens kwijt, ik dus als een gek de hele badkamer doorzoeken, helemaal in paniek want die dingen zijn duur! En wat bleek? Ik had twee lenzen aan één kant van het bakkie gelegd :Y)

    Smart me (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Twee uur lang mijn horloge zoeken om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik hem goed heb. Of hetzelfde met de afstandsbediening van de tv , als ik hem vast heb.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Twee uur lang mijn horloge zoeken om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik hem goed heb. Of hetzelfde met de afstandsbediening van de tv , als ik hem vast heb.

    Dat heb ik nou ook altijd (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Knoxville schreef:
    Twee uur lang mijn horloge zoeken om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik hem goed heb. Of hetzelfde met de afstandsbediening van de tv , als ik hem vast heb.

    Same here, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Heel misschien ben ik ook slim (nerd)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had een keer de frontpanel fan van mijn pc in de verkeerde connector-ding gedaan, toen wou hij niet opstarten.



    Dat was zo'n beetje het domste moment dat ik me kan herrineren.

    Haha. Ik zie je echt al zo vol overtuiging in die kast lopen. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Durr schreef:
    Ik had een keer de frontpanel fan van mijn pc in de verkeerde connector-ding gedaan, toen wou hij niet opstarten.



    Dat was zo'n beetje het domste moment dat ik me kan herrineren.

    Omg jij bent echt slim xD
    Nouja ik ben ook niet veel beter hoor.
    Ik ging ook telkens proberen de RAM sticks er verkeerd om in te doen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is slim(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    yes, wat voelt het goed dat ik niet de enige ben die naar spullen loopt te zoeken die ik gewoon in mijn hand heb. Haa. dankjulliewel! ;D. En achjaa. ik had vorige week, toen liep ik terug naar mijn history lokaal en toen waren ze verplaatst. En in het klaslokaal waar we eerst zaten, zat een andere klas. Ik loop daar vet relaxt naar binnen. sta ik midden voor de klas hoor ik ineens allemaal gelach, kijk ik op; O god, neee heerlijk. Sta ik voor een klaslokaal van 5e klassers. Schaam schaam schaam.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik stapte ooit van een stoeprand gewoon de straat op en had toen mijn enkel zwaar gekneusd(A)
    Ook was ik een keer heel spastisch aan het doen samen met een vriendin van me, ja hoor, staan mijn buren allemaal voor het raam te kijken:X


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    ik deed tandpasta op de bovenkant van mijn tandenborstel --'


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik was vrijdag avond aan het werk, en een collega van me was bezig met schoonmaken. En toen was ze haar schoonmaak spul kwijt, dus zij maar zoeken en zoeken en zoeken. Dus ik zo; 'Hee waar heb je hem gevonden dan?'.. Dus zij; 'Ik heb hem nog niet!' Ik; 'Maar je hebt hem gewoon vast?' .. Was ze serieus 5min bezig met die spuit zoeken terwijl hij in haar handen was :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat had ik laatst toen ik met een vriendin naar iemand toe moest voor school, maar zij nog niet thuis was dus gingen we bij haar voor op de stoep zitten. Toen toeterde er een auto naar ons en mijn vrienden dacht dat dat iemand was die wij kenden, dus gingen allemaal mongolische dansjes doen en spastisch zwaaien, bleeken er twee ouwe lullen in die auto te zitten.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!