Claw schreef:
(...)
Sorry dat ik me er opeens mee bemoei ofzo, maar Miley heeft er spijt van dat ze dat heeft gedaan. En joh, wat dan nog? Het was de puberteit en als ze onder de naam 'Disneyster' staat betekent het niet gelijk dat ze aan al die eisen moet voldoen. Als ze zo wilt leven doet ze dat maar. En over Demi.. Ze had een eetstoornis en sneed zichzelf, vandaar moest ze naar rehab. Dat ze beroemd is, betekent het niet meteen dat ze dat niet allemaal kan hebben. Selena.. euhm laat me denken, ze gaat van jongen naar jongen terwijl haar vriendin net liefdesverdriet had van één jongen. Maar ach, Selena is perfect, right? Just drop it. Buh.
Ik zeg toch dat ik er geen problemen mee heb? Ik geef gewoon voorbeelden dat niet alleen Selena de slechte is. En dat doen zoveeeel meisjes, wat dan nog dat zij dat ook doet? Je zegt zelf, het is niet omdat ze bekend zijn (Demi en Miley) dat ze dat niet kunnen hebben. Wel voor Selena geldt juist hetzelfde
[ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:47 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right