Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
Oh en wat heeft ze btw aan Ö
Ah come on, Leafs zei alleen maar dat ze vals zong in dit filmpje. Dat betekent niet meteen dat ze haar de dood toewenst. Just her opinion. Nothing wrong, I think. Maar dit is dus ook weer míjn mening.
Ik vind het nog wel meevallen met hoe vals het nu echt is. Het klinkt niet lekker gewoon, ze komt constant adem te kort en maakt het "makkelijker". Maar echt vaak vals, volgens mij valt dat nog wel mee..?
Ik heb het ook niet over iedereen.
Maar een aantal begonnen direct heel aanvallend, vind ik gewoon dom.
Sorry als het verkeerd gevallen is, maar ik kan er niet tegen dat iemand afgekraakt word. En ik heb leren houden van haar door mijn selenator zusje. x'd
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Sorry als het verkeerd gevallen is, maar ik kan er niet tegen dat iemand afgekraakt word. En ik heb leren houden van haar door mijn selenator zusje. x'd
Idem hierzo.
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Ik heb ook een zusje die Selenator is, maar ik ben het dan ook niet meteen hoor hahah. Ze kan goed acteren, maar voor de rest.. Pam pam paaaaam. DJEEEZ WAT HEB IK MET PAM PAM PAAM VANDAAG ZEG.