• Jaren nadat Harry Potter, Voldemort had overwonnen, werd de vrede weer opgebouwd in de toverwereld en werd Hogwarts weer de veilige, maar onveilige toverschool zoals hij eens was. Frisse leerlingen krijgen de kans om naar school te gaan en te studeren om echte tovenaars en heksen te worden. In dit verhaal worden de Montgomery's gevolgd. Deze volledig blonde familie is op hun wijze apart, maar getalenteerd en zeer vriendelijk.
    Wat gebeurt er wanneer deze familie zichzelf verder verwikkeld in de gevaren die nog lang niet over waren?


    Even voor de duidelijkeheid; de rollen worden voor zover jullie het niet in hoeven te vullen, door mij bedacht. Ik maak de geschiedenis, de familie, het karakter en de afdeling. Je zult het vast wel begrijpen, zodra het verhaal begint. Meerdere rollen per persoon is toegestaan, er is geen limiet. Ik zoek veel leerlingen namelijk.

    Uitleg rollen
    Je maakt leerlingen uit hetzelfde jaar als een van de kinderen van de Montgomery familie aan. Ik weet nog geen namen voor de kinderen, maar hun leerjaren zijn; 7, 6, 4, 3, 2 en 1. Als je gewoon bij leeftijd de leeftijd van jouw personage, 17 - 16 - 14 - 13 - 12 - 11, zet is het duidelijk bij wie hij of zij in het leerjaar komt. Ik zoek ook jongens, want Hogwarts bestaat niet alleen uit meisjes, zoals je ook zult zien als je gewoon om je heen kijkt in deze wereld. Ook eerste klassers zijn welkom, want ik zit niet te wachten op alleen maar 6de en 7de jaars.


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een beschrijving, geen foto. Zorg dat je het gezicht, de haarkleur en vorm, de oogkleur, de lengte, de kledingstijl beschrijft. Het verhaal speelt zich niet nu af, maar in 2000. Ze dragen dus geen all-stars en skinnyjeans. Maak het zoals ze de kleding in Harry Potter dragen.
    Toverstok:
    Patronus:

    Ik heb er veel nodig, dus kom maar op. :Y) Sorry ik ben streng, D:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga er direct 1 maken, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige naam: Johnathan 'Nathan' Coopers
    Leeftijd en geboortedatum: 17, hij werd geboren op 14 februari 1983
    Uiterlijk: Johnathan ziet er erg donker uit. Hij heeft een licht getinte huidskeur, die onze de zon alleen maar bruiner wordt. Hij heeft dik, donkerbruin en krullend haar. Zijn ogen zijn groot en hebben dezelfde kleur als zijn haar. Nathan heeft een mager postuur en is erg lang, veel langer dan de andere mensen van zijn leeftijd. Het liefste draagt hij gewoon een gemakkelijke T-shirt of een sweater op een jeansbroek. Onder zijn schooluniform heeft hij altijd een paar afgetrapte, zwarte All Stars.
    Toverstok: Nathans toverstok is 17cm lang en heeft als kern een drakenklauw. Hij is erg geschikt voor Gedaanteverwisseling en Toverdranken.
    Patronus: Een pandabeertje


    Volledige naam: Selina Brookelle
    Leeftijd en geboortedatum: 11, ze werd geboren op 12 oktober 1989
    Uiterlijk: Selina mag dan nog maar 11 jaar zijn, toch kijken er al heel wat jongens haar na wanneer ze door de hallen van Zweinstein loopt. Ze is een vroegbloeier, waardoor ze al wat vrouwelijke rondingen heeft. Ze is slanggebouwd en onderhoudt haar perfecte figuur door veel te sporten. Ze heeft lange, blondbruine krullen en amandelvormige, groene ogen. Het liefste draagt ze kledij die haar figuur benadrukken, zoals jurkjes, rokjes en spannenden kledij. Ze voegt altijd wel een leuk detail toe aan haar kledij en zeker aan haar schooluniform, want ze vindt dat veel te donker.
    Toverstok: Selina's toverstok heeft als kern een feniksveer, is 23cm lang en perfect voor Bezweringen.
    Patronus: Een zwarte kat


    Vanavond ga ik voor de andere jaren er ook nog ééntje invullen ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb tweede leerjaar ertussen gedaan, omdat ik er nog een tweeling in heb gedaan; gespeeld door de Sprouse tweeling. (:
    Just sayin'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Elena Madison Walker, haar roepnaam is Elena.
    Leeftijd en geboortedatum: Elena is veertien jaar oud, geboren op vier augustus
    Uiterlijk: Elena is een normaal, onopvallend meisje waarvan er wel duizenden op de wereld zijn. Ze is niet het type dat graag opvalt en past perfect in de mengelmoes van andere leerlingen op school. Ze is niet dun, maar dik hoef je haar zeker niet te noemen, Elena heeft een gewicht van 56 kg en heeft een normale lengte voor haar leeftijd, van 1.68. Hiervan nemen haar benen de meeste lengte in beslag. Voor haar leeftijd heeft Elena normale rondingen, niet overdreven, maar ze is zeker niet plat en dat is iets waar ze zeer tevreden mee is. Langs Elena haar ronde, blanke gezicht vallen lichtbruine gekrulde lokken die stoppen op schouderlengte, soms stijlt ze het wel eens met een simpele beweging van haar toverstok. Ze is erg creatief als het gaat om haar haren. De ene dag heeft ze een pony, de andere dag weer een rechte scheiding. In haar gezicht vallen een paar grote, ronde reebruine kijkers, die je vrolijk toekijken en worden omringd door donkere, gekrulde wimpers. Hierop zit altijd wel een likje mascara, zonder zou je haar echt niet de deur uit zien komen. Misschien bij haar vriendinnen alleen, maar als het om gewone lesdagen gaat, nee hoor. Wél heeft Elena een redelijke wipneus en is hij iets aan de bolle kant, het maakt haar niet veel uit. “Niemand is perfect,” zegt ze dan ook vaak. Ze heeft volle roze getinte lippen en als ze lacht is er een rij redelijk witte, rechte tanden zichtbaar. Ze heeft bolle wangen en lichte sproetjes, ze vallen niet veel op. Als Elena lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen. Elena haar kledingstijl kan je beschrijven als liefelijk, meisjeachtig. Ze houdt van jurkjes en rokjes met leuke prints en in lichte kleuren. Dit betekend niet meteen dat je haar nooit in een normale broek zult zien lopen, want ook dat vind ze prima. Elena haar favoriete print is bloemenprint, het liefst draagt ze pastelkleuren en heeft ze een hekel aan de kleuren felgroen en oranje, dit zul je haar zeker nóóit zien dragen. Als het om schoenen gaat draagt ze vooral ballerina’s of hakken, niet erg hoog, rond de acht centimeter of lager. Ze is niet het type dat heel haar gezicht vol plamuurt met make-up, ze vind alleen mascara al zat en soms doet ze wat oogpotlood op en lipgloss. Accessoires zoals haarbanden, armbanden en kettinkjes vind ze ook erg belangrijk.
    Toverstok: Elena haar toverstok is gemaakt door Ollivander in haar derde leerjaar, voor die tijd had ze een ander, maar deze is jammer genoeg stuk gegaan en door tweeën gebroken. De stok is gemaakt van esdoorn en maarliefst achttien centimeter lang. Elena heeft het niet zo op lange toverstokken en houdt het op een simpele, kleine. Als kern bevat het de haren van een witte eenhoornstaart en is de stok onbuigzaam. Bij het gebruik ervan maakt de stok een melodieuze zwiep en is de stok prima geschikt voor vakken zoals bezweringen.
    Patronus: Elena is nog niet in staat een patronus op te roepen, ze is iemand die het wel graag zou willen. Als ze dit zou kunnen zou haar patronus een voskonijntje zijn.

    Meeer volgt, hihi


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat was Naill!! :9~ Ik vul er na het eten wel eentje of twee voor je in ;]


    To live doesn't mean you're alive

    ToDoList schreef:
    Dat was Naill!! :9~ Ik vul er na het eten wel eentje of twee voor je in ;]


    Jaaaa klopt. :9~
    En yeah, dankje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Jasmine Julet Williams.
    Leeftijd en geboortedatum: Jasmine is 11. Ze is geboren op 8 December 1989.
    Uiterlijk: Jasmine heeft een kinderlijk gezicht. Nu kan het komen omdat ze pas 11 is, maar ook dan zie je nog verschil met haar leeftijdsgenoten. Ze heeft zeer bolle wangen terwijl ze niet dik is. Als Jasmine lacht krijgt ze twee kleine kuiltjes in haar bolle wangetjes. Mensen beschrijven Jasmine daarom ook op het eerste gezicht heel schattig. Jasmine heeft blonde haren die net over haar schouders vallen. Ze heeft altijd een rechte scheiding in het midden. Ze draagt haar haren bijna altijd een een knotje. Ze heeft er een hekel aan als al dat haar maar voor haar ogen hangt. Jasmine heeft een wat groter voorhoofd. Verder is alles wel in verhouding met de rest van haar gezicht. Jasmine heeft olijfvormige, helderblauwe ogen. Ze draagt nog geen make-up dus alles aan haar is heel natuurlijk. Ze heeft een neus die tegen de rand van een wipneus aan zit, maar het toch niet is. Ze heeft een mond vol met rechten tanden. Ze heeft geen beugel gehad, maar rechte tanden zitten nou eenmaal in de familie. Jasmine is erg klein voor haar leeftijd. Ze is 1,29 lang. Gelukkig is ze hierdoor niet dik of vors. Ze heeft een normaal postuur. Op Hogwarts draagt ze altijd netjes haar uniform maar als ze geen school heeft zie je haar meestal in een fleurig jurkje. Ze heeft op haar leeftijd nu een tik voor jurkjes. Vaak draagt ze daar ballerina's onder aan. Haar favoriete jurkje is een rode zomerjurk met een roze bloem aan de onderkant.
    Toverstok: Dit jaar heeft ze haar eerste toverstok gekocht. Haar toverstok is van massief eikenhoud gemaakt. Met in de kern een beetje eenhoorn haar. Haar stok is 15,3 cm lang.
    Patronus: Jasmine kan nog geen patronus oproepen maar als ze het zou kunnen zou het een tijger zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:32 ]


    To live doesn't mean you're alive

    Ik wil er een invullen!:3
    Wil je een jongen of meisje van me? (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik wil er een invullen!:3
    Wil je een jongen of meisje van me? (:


    Het liefste een jongen. (:
    Go maaaaaarleeen! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Het liefste een jongen. (:
    Go maaaaaarleeen! _O_


    You iz welcome. Dit verhaal is leuk!
    Ik heb alleen de trailer nog niet gezien en het kan even duren voor de rol er is, omdat ik stiekem hier ben, maar eigenlijk Frans moet leren. :3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    You iz welcome. Dit verhaal is leuk!
    Ik heb alleen de trailer nog niet gezien en het kan even duren voor de rol er is, omdat ik stiekem hier ben, maar eigenlijk Frans moet leren. :3


    Joe iz supah.
    Haha maakt echt niks uit. Ik ben nu de leerlingen helemaal aan het uitwerken, dat duurt best lang haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TroutyMouth schreef:
    Volledige naam: Selina Brookelle
    Leeftijd en geboortedatum: 11, ze werd geboren op 12 oktober 1989
    Uiterlijk: Selina mag dan nog maar 11 jaar zijn, toch kijken er al heel wat jongens haar na wanneer ze door de hallen van Zweinstein loopt. Ze is een vroegbloeier, waardoor ze al wat vrouwelijke rondingen heeft. Ze is slanggebouwd en onderhoudt haar perfecte figuur door veel te sporten. Ze heeft lange, blondbruine krullen en amandelvormige, groene ogen. Het liefste draagt ze kledij die haar figuur benadrukken, zoals jurkjes, rokjes en spannenden kledij. Ze voegt altijd wel een leuk detail toe aan haar kledij en zeker aan haar schooluniform, want ze vindt dat veel te donker.
    Toverstok: Selina's toverstok heeft als kern een feniksveer, is 23cm lang en perfect voor Bezweringen.
    Patronus: Een zwarte kat


    Vanavond ga ik voor de andere jaren er ook nog ééntje invullen ^^ .

    Als je Selina gebruikt, dan lees ik je verhaal :D
    Hehe, dat is mijn naam

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:03 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Als je Selina gebruikt, dan lees ik je verhaal :D
    Hehe, dat is mijn naam


    Haha die ga ik inderdaad gebruiken. Je hebt een mooie naam. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I vind het so cute/awesome dat joe daar zomuch energy insteekt! da'snietscheefzo

    Volledige naam: Mitchell -mwuhaha- Liam Jones.
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar; 14 - 02 - '83 (als ik goed reken?)
    Uiterlijk: Mitchell draagt sowieso altijd T - shirts met korte mouwen, althans, buiten schooltijd, anders moet ook hij natuurlijk zijn schoolkledij aan. Behalve dan en als het écht koud is, draagt hij af en toe een sweater. Eigenlijk heeft hij het gewoon nooit koud en hij voelt dan ook altijd warm aan. Zijn shirts hebben verschillende kleuren, van zwart tot wit en van blauw tot geel. Zijn broeken zijn echter meestal zwart of donkerblauw. Het liefst loopt hij op blote voeten, anders op simpele, maar voor die tijd modieuze, schoenen.
    (Lekker logisch, ik beschrijf eerst zijn kleren en dan pas hemzelf)
    Mitchell heeft een licht getinte huidskleur, denk daarbij als de kleur van iemand uit Spanje. Hij heeft felblauwe ogen en bruinzwart haar. Hij heeft veel haar (op zijn hoofd dan, ghehe) wat met een schuine lok zijn voorhoofd verbergt. Het is halflang, zoals nu zeg maar best in is. Maar niet zoals Justin Bieber. D:
    Toverstok: Mahoniehout, 14 cm en een kern van de staart van een feniks.
    Patronus: Een leeuw.


    everything, in time

    Ik zoek nog derde jaars. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking