• Jaren nadat Harry Potter, Voldemort had overwonnen, werd de vrede weer opgebouwd in de toverwereld en werd Hogwarts weer de veilige, maar ongeveilige toverschool zoals hij eens was. Frisse leerlingen krijgen de kans om naar school te gaan en te studeren om echte tovenaars en heksen te worden. In dit verhaal worden de Montgomery's gevolgd. Deze volledig blonde familie is op hun wijze apart, maar getalenteerd en zeer vriendelijk.
    Wat gebeurt er wanneer deze familie zichzelf verder verwikkeld in de gevaren die nog lang niet over waren?


    Doen of niet?
    Titel; Montgomery's journey houden?
    Origineel?
    Rollen? Leerlingen van de school, niet van de familie
    Waarschuwen?
    Opmerkingen?
    Jongensnamen?
    Meisjesnamen?


    Dankjewel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik kan het filmpje niet zien :(
    Titel; Montgomery's journey houden? Ja
    Origineel?vind ik wel !
    Rollen? Leerlingen van de school, niet van de familiehoeft niet persé
    Waarschuwen?ja is goed
    Opmerkingen?nee
    Namen:Ik zou omdat het een 'aparte' familie is, een beetje aparte namen doen:
    Aphrodite
    Saphira
    Venus
    Acelya
    Adora
    Amelius
    Agnes
    Amaury
    Duran
    Mahalia

    maar een klein voorbeeldje :)
    het is natuurlijk net wat jezelf wilt :p

    Filmpje voor de mensen die hem niet kunnen zien. (:
    En @Captivity, bedankt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan het filmpje op geen enkele manier zien. Er staat dat het filmpje namelijk privé is.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Omg doooooooooh. D:
    Vergeten, :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu wel, denk ik.
    Trailer. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh em gee. Ik zie Heath Ledger bij 0;25. :9~

    Doen of niet? Ja, doen!
    Titel; Montgomery's journey houden? Ja
    Origineel? Ja, het lijkt me een leuk verhaal.
    Rollen? Hm, zou ik als ik jou was niet doen. Ik zou me volop op die familie concentreren.
    Waarschuwen? Ja!
    Opmerkingen? Nee, niet echt. Ik ben erg benieuwd hoe dit verhaal zal worden.
    Jongensnamen? Daar voor zou ik als ik jou was op deze site kijken. Ik ben erg slecht in zelf verzinnen, ik haal ze meestal daar vanaf.
    Meisjesnamen? Daar voor zou ik als ik jou was op [url=http://www.meisjesnamen.in/deze site kijken. Ik ben erg slecht in zelf verzinnen, ik haal ze meestal daar vanaf.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:56 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Doen,
    Ja,
    Ja,
    Ja, :9~
    Siiiiii, ik hou van jou verhalen
    Niall, Liam, Nick, Thomas, Josh, ik gebruik altijd standaard.
    of gebruik zo'n site?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dankjeweeeel. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pellucid schreef:
    Oh em gee. Ik zie Heath Ledger bij 0;25. :9~

    Doen of niet? Ja, doen!
    Titel; Montgomery's journey houden? Ja
    Origineel? Ja, het lijkt me een leuk verhaal.
    Rollen? Hm, zou ik als ik jou was niet doen. Ik zou me volop op die familie concentreren.
    Waarschuwen? Ja!
    Opmerkingen? Nee, niet echt. Ik ben erg benieuwd hoe dit verhaal zal worden.
    Jongensnamen? Daar voor zou ik als ik jou was op deze site kijken. Ik ben erg slecht in zelf verzinnen, ik haal ze meestal daar vanaf.
    Meisjesnamen? Daar voor zou ik als ik jou was op [url=http://www.meisjesnamen.in/deze site kijken. Ik ben erg slecht in zelf verzinnen, ik haal ze meestal daar vanaf.


    Hij moest erbij man, dude. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er iemand die een cover kan maken? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet? Oeh, ja, ik wil weten wat er allemaal gaat gebeuren!
    Titel; Montgomery's journey houden? Ja, ik zou die titel houden, hij klinkt wel speciaal ^^
    Origineel? JA JA JA JA
    Rollen? Uh, als je er echt nodig hebt, wil ik er altijd wel invullen ^^
    Waarschuwen? Yes, please
    Opmerkingen? Uh. Ik vind de cast die je gekozen hebt erg leuk :9~ ! En het verhaal ziet er héééééél erg leuk uit ^^ Ik zou het meteen beginnen lezen, no lie!
    Jongensnamen? Anthony, Timothy, Aaron, Johnathan, Nathan, Simon, Cooper, Collin, Peter, Christopher, Dean, Samuel, Andrew, John, Luke, Lucas, David
    Meisjesnamen? Freya, Mathilde, Michelle, Monique, Elisabeth, Annabelle, Annabeth, Isabelle, Belle, Alisha, Katherine, Nicole, Madeline, Lucy, Misha, Chelsea


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.