• Ik heb echt een enorme hekel aan mijn leraar wiskunde, die ook mijn mentor is, maar vandaag deed hij iets heel aardigs
    Wij kregen ons laatste proefwerk wiskunde terug en ik had een 8,4. Daardoor kwam mijn gemiddelde op een 6,45 te staan. Dus mijn leraar roept me zo, haalde hij er nog 2 kleine foutjes uit. Voert ie het in is het gemiddelde een 6,49 en toen gaf hij me nog een halfpuntje erbij waardoor ik een 8,9 had en een 7 op mijn rapport. Het waren ook echt van die kleine foutjes die je een halve punt kunnen kosten
    Dus dat was heel aardig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn leraar wiskunde glimlachte zelf naar mij,
    nadat hij me een examen had gegeven waar onze halve klas op gebuisd is.(cat)

    Maar het is wel lief van die van jou (:


    effort never betrays you

    Ah, ik wil ook zo'n lieve leraar wiskunde. D:
    Die van mij mag mij niet zo...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb een keer mijn wiskunde docent een knuffel gegeven omdat ik een 5.8 had terwijl de hele klas een onv had. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn wiskunde leraar valt wel mee. Hij is ergens in de 30, woont nog bij zijn ouders, is scheidsrechter bij voetbal en zit nog in zijn puberteit. Wij hebben altijd wel lol tijdens wiskunde. Behalve als we onze cijfers terugkrijgen. Dan krijgt hij woede-aanvallen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Uneventful schreef:
    ik heb een keer mijn wiskunde docent een knuffel gegeven omdat ik een 5.8 had terwijl de hele klas een onv had. :'D


    Same Here:"D


    You're beautiful.

    Wat lief van hem! I wish mine did that.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 16:57 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the