• ik ga dan zondag naar parkpop met mijn ouders en mn zus en haar vriend. En ik had gevraagt aan mn moeder of we een keer gewoon met z'n 5en konden gaan.
    en zij stemde ermee in.
    en wat heeft ze vanmiddag gedaan. vrienden uitgenodigt om mee te gaan. terwijl ik nog heb gezegt dat ik een keer alleen met gezin wou.
    het is niet dat ik niet wil dat hun niet mee gaan ofzo, maar ik wilgewoon voor 1xtje weer met gezin plaats van mensen er allemaal bij.
    en dan heeft ze ze nog steeds uitgenodigt.
    ..


    Ivar Oosterloo.

    dat is wel jammer van je moeder, zeg gewoon dat je een keer iets met het gezin wou doen en misschien snapt ze dan dat het niet zo handig was en kunnen jullie een andere keer met gezin wat leuks doen?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ach joh, heb je lekker minder last van je ouders daar, kun je doen waar je zin in hebt. Zo zou je het ook kunnen bekijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stray schreef:
    dat is wel jammer van je moeder, zeg gewoon dat je een keer iets met het gezin wou doen en misschien snapt ze dan dat het niet zo handig was en kunnen jullie een andere keer met gezin wat leuks doen?


    I´m nothing special.

    LetMeBe schreef:
    Ach joh, heb je lekker minder last van je ouders daar, kun je doen waar je zin in hebt. Zo zou je het ook kunnen bekijken.


    I´m nothing special.

    LetMeBe schreef:
    Ach joh, heb je lekker minder last van je ouders daar, kun je doen waar je zin in hebt. Zo zou je het ook kunnen bekijken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is best rot van je moeder. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    als je moeder ze nu gewoon had uitgenodigd zonder dat jij er iets over had gezegd, okee. maar je vroeg nog speciaal om het niet te doen, dan doet ze het toch; dan zou ik ook best kwaad zijn. ><


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat je moeder het dan ook niet even vraagt
    Ik ben juist blij als ik iets zonder mijn familie gaat doen
    Ich wardes auch wutend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one