• mensen die álsmaar topics maken over hoe kut hun leven is.
    Alsof iemand van Quizlet daar wat aan kan doen, 2faoiwejfaowijfawo3uj.

Sorry, frustratie.

Ik heb het niet over de mensen die ooit eens 1 topic openen, maar de mensen die alléen maar topics openen om te zeuren, ja leuk ja.

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik maak 1 of 2 topics, geen 40000000 topics over hoe fuucking kut mijn leven is?
    Oooh,jij hebt het over mensen die altijd er over beginnen,ja dit vind ik ook irri maar een paar keer snap ik omdat het hier deels ook anoniem is

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Dat is omdat je het dan kwijt kan, en niet iedereen is op dat moment online.

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

USB schreef:
    En jij maakt er nu een probleem van dat mensen over problemen vertellen dus einlijk is het een beetje hypocriet van jou(niet verkeerd bedoelt)

Wij snappen die mensen wel en vinden het wel erg voor hen, niet zo bedoeld. Maar ons punt is gewoon dat velen zulke topics maken om dingen die ze misschien wat te zwaar opnemen. Ik ken hier zo veel mensen die hier zulke topics zouden kunnen aanmaken, maar het niet doen. Hun leven is wel nét ietsje zwaarder. ;$

Has no one told you she's not breathing?

Ja, sorry hoor, maar sommige kunnen hun frustratie misschien nergens anders meer weg?
    En houd er rekening mee dat er hier véél pubers zitten...

Where there is a sea there are pirates...

Ik vind het op zich nog wel meevallen, hoor. En als iemand hier een topic opent om zijn of haar hart te luchten moet diegene dat zelf weten, ook als het probleem niet zo heel erg is/lijkt.
    Maar jij maakt er nu ook een zeurtopic over aan. ^^

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Delirious schreef:
    Hahaha, daar erger ik me ook aan de laatste tijd 8D
    Vroeger kwam er af en toe zo'n topic bij mensen die het even écht niet meer aan konden en toen werden ze echt geholpen. Maar nu zijn er bijna geen andere topics en wordt het zo vals, net als de reacties erop. Buikpijn? Care. Doet je moeder kut? Neem het niet zo op.Vroeger geloofde ik hen en vond ik het echt erg, maar nu begin ik me echt af te vragen of sommigen het niet gewoon allemaal veel te zwaar opnemen 8D

IndeedxD

Delirious schreef:
    Oh wacht, dit vind ik stiekem het ergste.
    Voor elk probleem tegenwoordig, stuurt half Q je naar een psycholoog 8D

Haha inderdaad! Of dingen van; oh nee, mijn ma is boos op me.
    Sorry hoor, mijn ma is ook altijd boos, /care?
    Sommige moeten dingen echt anders leren opvatten -.-

Olive

Defensive schreef:
    Ik vind het op zich nog wel meevallen, hoor. En als iemand hier een topic opent om zijn of haar hart te luchten moet diegene dat zelf weten, ook als het probleem niet zo heel erg is/lijkt.
    Maar jij maakt er nu ook een zeurtopic over aan. ^^

Het is niet dat ze zegt dat iedereen z'n problemen voor zich moet houden, ze vindt ook wel dat je zo'n topic mag aanmaken als het je te veel wordt. Het punt is enkel dat sommigen voor kleine dingen zulke topics gaan aanmaken en dit constant doen... Snap je?

Atmosphere schreef:
    (...)

Dat zeg ik niet, maar als mensen het niet makkelijk hebben en op quizlet komen voor afleiding en alleen maar topics met kutgezeur lezen worden ze daar ook Héél vrolijk van ja.

Dat is waar, maar ik merk ook op dat er wel redelijk veel gepeste mensen zijn. Die hebben niemand om op terug te vallen. En als je depressies hebt, kun je dat ook moeilijk face to face zeggen.

"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

Authors schreef:
    (...)

Haha inderdaad! Of dingen van; oh nee, mijn ma is boos op me.
    Sorry hoor, mijn ma is ook altijd boos, /care?
    Sommige moeten dingen echt anders leren opvatten -.-

Ja echt he.
    En als je het even niet meer ziet zitten, gewoon geen zin meer hebt om te lachen, om vrolijk te zijn, dan moet je echt naar een therapeut. En dan ben je depressief.
    Ow wacht, dan zat ik in een instelling 8D
    Haha, stiekem is dit best wel grappig 8D

Atmosphere schreef:
    (...)

En dan zit die met dat gezeur van aanstellende kindertjes van 13.

wat heeft iedereen tegen peopletjes van 13...xD -over 1.5 maanden ben ik er vanaf:P

Delirious schreef:
    (...)
    Wij snappen die mensen wel en vinden het wel erg voor hen, niet zo bedoeld. Maar ons punt is gewoon dat velen zulke topics maken om dingen die ze misschien wat te zwaar opnemen. Ik ken hier zo veel mensen die hier zulke topics zouden kunnen aanmaken, maar het niet doen. Hun leven is wel nét ietsje zwaarder. ;$

Indeeeeeed

Assassin schreef:
    Quizlet is juist de site waar je dat op kan doen, je hart kan luchten. Het is ook niet zo dat ze willen dat Quizlet er iets aan doet maar een beetje advies en hun hart luchten helpt al veel.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik maak 1 of 2 topics, geen 40000000 topics over hoe fuucking kut mijn leven is?

Ik snap je ook wel, maar sommige hebben het echt erg.
    Andere zijn gewoon aanstellers. (cat)
    Dan denk ik bij mezelf: doe er gewoon iets aan?

"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

Delirious schreef:
    (...)
    Het is niet dat ze zegt dat iedereen z'n problemen voor zich moet houden, ze vindt ook wel dat je zo'n topic mag aanmaken als het je te veel wordt. Het punt is enkel dat sommigen voor kleine dingen zulke topics gaan aanmaken en dit constant doen... Snap je?

Ja, dat is wel waar. Maar als zij daar vrolijker van worden, moeten ze dat toch zelf weten? Zolang ze andere mensen maar niet gaan lastigvallen met hun verhalen hoef je niet op hun topics te klikken of reageren, lijkt me...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.