• mensen die álsmaar topics maken over hoe kut hun leven is.
    Alsof iemand van Quizlet daar wat aan kan doen, 2faoiwejfaowijfawo3uj.

    Sorry, frustratie.

    Ik heb het niet over de mensen die ooit eens 1 topic openen, maar de mensen die alléen maar topics openen om te zeuren, ja leuk ja.

    sommige mensen kunnen hun hart nergens luchten, als jij dat niet kan, zou je het ook op Q doen.


    Where words fail, music speaks

    Ach,soms hebben die mensen het nodig zeker?


    All I wanna do is lose control

    Niet iedereen heeft het even makkelijk :S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Hahaha, daar erger ik me ook aan de laatste tijd 8D
    Vroeger kwam er af en toe zo'n topic bij mensen die het even écht niet meer aan konden en toen werden ze echt geholpen. Maar nu zijn er bijna geen andere topics en wordt het zo vals, net als de reacties erop. Buikpijn? Care. Doet je moeder kut? Neem het niet zo op.Vroeger geloofde ik hen en vond ik het echt erg, maar nu begin ik me echt af te vragen of sommigen het niet gewoon allemaal veel te zwaar opnemen 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk dat ze dat doen omdat het oplucht of om advies.
    Als je het heel erg stoort moet je er niet op klikken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Quizlet is juist de site waar je dat op kan doen, je hart kan luchten. Het is ook niet zo dat ze willen dat Quizlet er iets aan doet maar een beetje advies en hun hart luchten helpt al veel.


    Your make-up is terrible

    FireDust schreef:
    Niet iedereen heeft het even makkelijk :S


    Dat zeg ik niet, maar als mensen het niet makkelijk hebben en op quizlet komen voor afleiding en alleen maar topics met kutgezeur lezen worden ze daar ook Héél vrolijk van ja.

    je word eng XD
    Want ik zat vandaag al te denken, dat het nu wel beetje heel erg ga lijken op de kindertelefoon of een problemen iets ;P
    & et maakte me deprimerend..
    :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ja.
    Ik denk niet van, ohlord waarom doen ze dat hier, want het Q forum is tegenwoordig juist voor dat. Voor advies, steun.
    Maar de laatste tijd.. omg zoveel depri topics met problemen die niks voor stellen. Of kinderen die alsmaar nieuwe topics maken over hoe kut hun leven is en shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    Ik denk dat ze dat doen omdat het oplucht of om advies.
    Als je het heel erg stoort moet je er niet op klikken.


    het zijn godverdomme 8/10 topics die gaan over gezeur

    Atmosphere schreef:
    (...)

    het zijn godverdomme 8/10 topics die gaan over gezeur

    Jij vind het gezeur,een ander niet. Klopt soms is het gezeur maar soms lijkt het alleen maar zo. Als je nergens je hard kan luchten behalve hier is het logisch dat je dat hier doet. Geloof me leven is kut dus het is logisch dat iedereen zeurt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh wacht, dit vind ik stiekem het ergste.
    Voor elk probleem tegenwoordig, stuurt half Q je naar een psycholoog 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Oh wacht, dit vind ik stiekem het ergste.
    Voor elk probleem tegenwoordig, stuurt half Q je naar een psycholoog 8D


    En dan zit die met dat gezeur van aanstellende kindertjes van 13.

    En jij maakt er nu een probleem van dat mensen over problemen vertellen dus einlijk is het een beetje hypocriet van jou(niet verkeerd bedoelt)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:33 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    En jij maakt er nu een probleem van dat mensen over problemen vertellen dus eilijk is het een beetje hypocriet van jou


    Ik maak 1 of 2 topics, geen 40000000 topics over hoe fuucking kut mijn leven is?