• Hier kunnen jullie, jullie story's aanmelden. Je mag er maximum 3 tegelijkertijd aanmelden.

    De story

    Lijstje:
    * RestlessSoul It's Just Fun | 18+ |
    * Tuala Show the world who you really are (Fred Wemel)
    *Chevalric : Little Joanna -Tom Fletcher
    *Chevalric Forgotten memories -One Direction
    *3AMWhere will you go when all hope is gone? [CB]
    *3AM What happens in Orvelte...
    *Apocalyptica Something you won't see in a disneymovie.
    *RestlessSoulStory about a... Girl? (Onbekende personen)
    *Cellophane I don't have wings, so flying with me won't be easy
    *Azkaban Rescue Me
    *Before Mirror
    *Painted Someone to fall on * Jacob Black
    *Saepe Result of breaking all the rules - HP
    *FixYou Het Doolhof
    *FixYou Nothing is what it seems [OSL]
    *Guapa 'We are different, Luna' Ft Justin Bieber
    *Xavi Victory
    *Atmosphere Till I Collapse
    *Atmosphere
    *Taraluis Do everything you heart say to you. It will bring you to the good. {Seth Clearwater}
    *Asgard My Life in Hell
    *Endure No need to cry
    *Betrayal Left |Tom. K|
    *Smeagol wil je niet meer kwijt (TH)
    *katl1 Sara en Jane
    *ThallieJJ The different faces of Jennifer Jareau - fw
    *Hilfiger He's the reason for the teardrops on my guitar. [JDB]
    *CrazyChicken Forever & Always
    *Publisher Mine.
    *Pedagogy Doyl

    Wat moet ik weten over jou story?
    Link:
    Titel:
    Korte inhoud:

    Neem een abo want ik waarschuw niet!
    Beoordeelers: MeandJonas, Painted, DevilSoulzz

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 11:39 ]

    Link: It's Just Fun | 18+ |
    Tittel: It's Just Fun | 18+ |
    Korte inhoud:



    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 11:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Link:Show the world who you really are (Fred Wemel)
    Tittel: Show the world who you really are
    Korte inhoud:
    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Link: Little Joanna -Tom Fletcher
    Titel: Little Joanna -Tom Fletcher
    Korte inhoud: Joanna Anderson leidt een niet heel normaal leventje. Op school wordt ze gepest, omdat ze een nerd zou zijn. En dat ze het 'irritante' buurmeisje van dé Danny Jones is, helpt ook niet bepaalt mee. Maar dan komt Tom Fletcher haar leven binnen gewandeld, zou hij alles kunnen veranderen? Dit is mijn verhaal..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Link: Forgotten memories -One Direction
    Titel: Forgotten memories -One Direction
    Korte inhoud: Willow verhuist van Engeland naar Nederland en laat daar haar beste vriend achter. Hij belooft haar te schrijven en al die jaren heeft ze geen brief gehad. Wat als ze terug komt naar Engeland en er dan achter komt dat haar beste vriend beroemd is geworden?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Story 1:
    Link: Where will you go when all hope is gone? [CB]
    Titel: Where will you go when all hope is gone? [CB]
    Korte inhoud: Kiara is 19 jaar en leeft samen met haar moeder, zusje Kira (4 jaar) en haar stiefvader Jason in een huis. Ze mag Jason totaal niet, omdat hij nogal eens losse handjes heeft. Dankzij Kira ontmoet ze KIro en raak bevriend met hem. Dan gebeurt er iets wat haar leven totaal op zijn kop zet...

    Story 2
    Link: What happens in Orvelte...
    Titel: What happens in Orvelte...
    Korte inhoud:

    Maudy Vermeulen, 16 jaar. Als haar ouders plotseling overlijden moet ze Amsterdam verruilen voor Orvelte, een rustig dorp in Drenthe. Ze gaat daar wonen bij haar oom en tante. Daar heeft ze absoluut geen zin in. Ze is al jaren niet meer bij hen geweest, en daarnaast mag ze haar oom niet. Als ze in Orvelte aankomt, lijkt op het eerste gezicht alles normaal. Maar hoe langer ze er woont, hoe vreemder het wordt. Lijdt haar oom een dubbelleven? En wie is Cas, de jongen die steeds uit het niets lijkt op te duiken?

    Niets is wat het lijkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Something you won't see in a disneymovie.



    And all we need now is love
    We've been through enough
    We can't run just 'cause we're scared
    We've come this far
    We're not giving up



    Rictusempra: Een verhaal waarbij je vanaf de eerste zin met vragen zit. Het leest vlot en je voelt als het ware de emoties van de hoofdpersonen.
    Preface:
    Eigenlijk zou ik Zac moet haten voor alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik zou hem moeten verachten voor de pijn die ik dagelijks voel, maar ik kan het niet. Ik kan Zac niet haten, niet om die reden. Liefde is enkel maar een emotie, een gevoel die komt en gaat. Bij Zac waren de gevoelens verdwenen, maar ik koester mijn gevoelens nog steeds voor hem. Hem haten, zou ik nooit kunnen, integendeel ik kon hem alleen maar liefhebben. Degene die ik haatte was Bianca. De grootste, domste del die ik kende. Als dat gedrocht nooit in Zac zijn leven was gekomen, zouden Zac en ik vast nog een toekomst samen hebben. De fout lag misschien wel bij mij. Als ik geen nee tegen Zac had gezegd, had hij haar misschien nooit ontmoet. Europa was al eerder mijn ondergang, maar ik had nooit durven denken dat het ook de zijne ging worden. Acht maanden geleden leek mijn leven net een Disneyfilm, maar nu is het in mijn grootste nachtmerrie veranderd. Een nachtmerrie waaruit ik maar niet kan ontwaken. Toch zal ik hem nooit haten ook na alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik ben hem dankbaar voor de mooie momenten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Link: Story about a... Girl? (Onbekende personen)
    Tittel: Story about a... Girl?
    Korte inhoud:


    Loes, 17 jaar, leeft in San-Francisco. Ze groeit op als een toekomstige heks. Haar leven verloopt relatief normaal, tot ze op een dacht onverwacht bezoek krijgt. De dobbelsteen gaat aan het rollen. Als er dan iemand terugkomt in haar leven, staat het spel helemaal op zijn kop.
    Weet ze wel wat er op haar afkomt?
    Weet ze wel wie wie is?
    Alles blijkt anders dan gedacht.
    Tot hoever is het veilig?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:37 ]


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    Link: I don't have wings, so flying with me won't be easy

    Titel: I don't have wings, so flying with me won't be easy

    Korte inhoud: Anael is een gevallen engel. Zonder enige reden en zonder duidelijke verklaring, maakt ze een reis tussen twee werelden en belandt ze op de harde, onrechtvaardige bodem van de wereld die wij kennen. Ze wordt gevonden door Alex, die haar belooft om voor haar te zorgen.
    Al snel weet Anael niet meer wie ze is of waar ze vandaan komt en is het aan Alex om haar te overtuigen van haar bovennatuurlijke bestaan.

    link: Rescue Me
    titel: Rescue Me
    Korte inhoud: Gustav and Annalisa the perfect couple, according to Bill, Tom & Georg. But, what they don't know is that they are growing apart. At the end they hardly speak. Gustav leaves her. But soon he realizes he made a mistake, can he save their relationship?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Geupdate

    Zet je je commentaar hier in het topic?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Link: Klik
    Tittel: Mirror
    Korte inhoud:
    Claire is een heel beïnvloedbaar meisje van 14 jaar. Alles lijkt goed te gaan, ze haalt goede cijfers en heeft enkele goede vriendinnen. Maar dat is enkel schone schijn. Ze haat zichzelf, en wat ze ziet in de spiegel. Twee maanden lang viel ze normaal af, maar het was niet genoeg, ze wou sneller afvallen. Zijn zoals de modellen. Begint dieetproducten te nemen, slikt pillen zodat ze minder honger heeft. Al snel evolueert dat ik niet eten en obsessief sporten.
    Zal ze ten onder gaan aan haar obsessie voor de spiegel?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tuala schreef:
    Zet je je commentaar hier in het topic?

    Nope in de story (put your story to review) boven staat er een linkje

    Nieuwe update

    Link: klik.
    Titel: Someone to fall back on. •Jacob Black
    Korte inhoud: June Miller vecht vanaf haar 4e tegen leukemie, kanker. Op het concert van the Script komt ze Jacob Black tegen, die op haar inprent. De klok tikt voorbij, en June weet dat ze geen tijd meer over heeft. Ze kijkt op naar haar grote liefde Jacob, de niets beseffende Jacob.
    SLECHTE INHOUD, PLEASE LEES HET VERHAAL EEN STUKJE DAN SNAP JE HET.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.