• Hier kunnen jullie, jullie story's aanmelden. Je mag er maximum 3 tegelijkertijd aanmelden.

    De story

    Lijstje:
    * RestlessSoul It's Just Fun | 18+ |
    * Tuala Show the world who you really are (Fred Wemel)
    *Chevalric : Little Joanna -Tom Fletcher
    *Chevalric Forgotten memories -One Direction
    *3AMWhere will you go when all hope is gone? [CB]
    *3AM What happens in Orvelte...
    *Apocalyptica Something you won't see in a disneymovie.
    *RestlessSoulStory about a... Girl? (Onbekende personen)
    *Cellophane I don't have wings, so flying with me won't be easy
    *Azkaban Rescue Me
    *Before Mirror
    *Painted Someone to fall on * Jacob Black
    *Saepe Result of breaking all the rules - HP
    *FixYou Het Doolhof
    *FixYou Nothing is what it seems [OSL]
    *Guapa 'We are different, Luna' Ft Justin Bieber
    *Xavi Victory
    *Atmosphere Till I Collapse
    *Atmosphere
    *Taraluis Do everything you heart say to you. It will bring you to the good. {Seth Clearwater}
    *Asgard My Life in Hell
    *Endure No need to cry
    *Betrayal Left |Tom. K|
    *Smeagol wil je niet meer kwijt (TH)
    *katl1 Sara en Jane
    *ThallieJJ The different faces of Jennifer Jareau - fw
    *Hilfiger He's the reason for the teardrops on my guitar. [JDB]
    *CrazyChicken Forever & Always
    *Publisher Mine.
    *Pedagogy Doyl

    Wat moet ik weten over jou story?
    Link:
    Titel:
    Korte inhoud:

    Neem een abo want ik waarschuw niet!
    Beoordeelers: MeandJonas, Painted, DevilSoulzz

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 11:39 ]

    Link: klik.
    Titel: Someone to fall back on. •Jacob Black
    Korte inhoud: KLIK!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 14:11 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Link: Tadaaa!
    Tittel: (het is titel, niet tittel. -.-) Result of breaking all the rules - HP
    Korte inhoud: (is eerder een inleiding)


    My dear,
    I miss you so, it is
    Why did you leave us behind? We need
    the world became the worst place in the univurse now you're gon
    Why, you stupid guy, have you left me behi
    If I kill myself, would you still love me when I
    Don't think I forgive you, I only write you because you must know it. There is good and bad news.
    The bad news is: you will never read this letter.
    The good news is: you became father from your daughter Lumine.

    Me, mother of Lumine.



    Lumine is de schrik van het weeshuis. Als haar gedrag tegenover mensen die haar dwars zitten je niet afschrik, wordt je wel bang door haar onnatuurlijke uiterlijk. Lumine leeft in een wereldje waar ze de volledige macht heeft. Ondanks dat ze alles kan krijgen, mist Lumine het leven dat ze voor haar zesde met haar moeder had. Haar moeder vertelde haar altijd over de wereld van magiërs en heksen, waar zij een deel van zou worden. Ze mist de lessen die haar moeder haar gaf om te toveren. Heimelijk spreekt Lumine nog spreuken uit over mensen en maakt ze vervelende kinderen ziek met toverdrankjes, maar ze voelt zich verloren doordat ze niemand kan laten zien dat zij daarvoor heeft gezorgd. Op een dag komt een man voor haar langs. Hij vertelt haar dat, ondanks het feit dat ze vier jaar te oud is, ze op Zweinsteins Hogeschool van Hekserij en Hocus-Pocus een kans krijgt om haar magische krachten te ontwikkelen. Ze zou instromen in het vijfde jaar. Lumine neemt gelijk het aanbod aan om naar Zweinstein, de school waarover haar moeder haar vaak vertelde, te gaan. In de verwachting dat ze een nieuw leven kan beginnen, gaat ze op weg naar Zweinsveld, maar zal ze haar verleden werkelijk achter zich kunnen laten?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Story 1:
    Link: Het Doolhof
    Titel: Het Doolhof
    Korte inhoud:

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    Story 2:
    Link: Nothing is what it seems. [OSL]
    Titel: Nothing is what it seems. [OSL]
    Korte inhoud:
    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina's oma belt haar en verteld haar dat ze moet onderduiken, samen met Fenne, voor hun eigen veiligheid. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.
    Kunnen Nina en Fenne met behulp van de jongens hun familieleden terugvinden? En zullen ze erachter komen wat er met de wereld is gebeurd?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    'We are different, Luna' Ft Justin Bieber

    Syria is een totaal gebroken meisje. Als Justin haar vind weet hij niet wat hij met haar moet. Wat is er met haar aan de hand? Wat voor herineringen draagd ze met zich mee?
    Justin probeerd er achter te komen, maar dat is niet makkelijk want Syria is een heel gesloten meisje. Ze houd dingen liever voor zichtzelf.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    HELL YEAH :D
    Ik heb een 8,5 voor mijn verhaal :D

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    HELL YEAH :D
    Ik heb een 8,5 voor mijn verhaal :D

    Je schrijft aangenaam ^^
    Ik update straks alles na het studeren

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Je schrijft aangenaam ^^
    Ik update straks alles na het studeren

    Dankjewel :D
    Ik had je ook mijn andere kunnen beoordelen, maar die zijn nog langer :P
    Vooral Morgoth xD

    P.s. Succes met studeren

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dankjewel :D
    Ik had je ook mijn andere kunnen beoordelen, maar die zijn nog langer :P
    Vooral Morgoth xD

    P.s. Succes met studeren

    dank je xD morgen examen bio blurk xD
    ach lang maakt niet uit hoor xD

    MeandJonas schreef:
    (...)
    dank je xD morgen examen bio blurk xD
    ach lang maakt niet uit hoor xD

    Dat ga ik je niet aan doen, Morgoth is 33 A4 paginas xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dat ga ik je niet aan doen, Morgoth is 33 A4 paginas xD

    so een vriendin van me had een verhaal van 129 paginas A4 heb ik ook helemaal gelezen ^^

    Link: Victory
    Titel: Victory
    Korte inhoud:


    Het nationale voetbalteam van Spanje zit met een groot probleem. Ze komen één man tekort opeen volledig team te hebben. Als het team binnen de drie dagen geen nieuw teamlid vindt worden ze gediskwalificeerd. Ten einde raad trekt Xavi Hernàndez op de avond voor de deadline naar het Camp Nou. Daar ontdekt hij een meisje van rond de tweeëntwintig jaar oud. Ze is een echt voetbaltalent en Xavi vind er niets beter op om haar mee te nemen naar de leiders van de FIFA. Onder veel gediscussieer met iedereen die deelneemt aan het Wereld Kampioenschap van 2010 mag het meisje deelnemen. “Rosalie Diarté” wordt direct razend populair. De aller eerste vrouw die deelneemt aan het WK! Maar Rosalie is niet wie ze zegt dat ze is. Het vrouwelijke gezelschap van Spanje zit met zo’n groot probleem waarmee ze geconfronteerd wordt tijdens het WK. En onze Spanjaarden zijn zeker van plan om achter haar geheimen te komen.

    Ilusión es mi camino, victoria mi destino |
    Hope is my road, victory my destiny


    In de trailer staan nog een paar foutjes, maar ik ben bezig die te verwijderen (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:33 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Link: Klik
    Titel: Till I Collapse
    Korte inhoud:

    Link:
    Titel: Join Me In Death
    Korte inhoud:

    Die andere dingen ga ik éven zoeken (: maar ik zou daar wel een revieuw over willen lezen <3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 17:33 ]

    Atmosphere schreef:
    Link: Klik
    Titel: Till I Collapse
    Korte inhoud:

    Link:
    Titel: Join Me In Death
    Korte inhoud:

    Die andere dingen ga ik éven zoeken (: maar ik zou daar wel een revieuw over willen lezen <3

    Till I Collapse heb ik al gelezen xD

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Till I Collapse heb ik al gelezen xD


    ik wil een revieeeuw D: ofzo xD

    MeandJonas schreef:
    (...)
    so een vriendin van me had een verhaal van 129 paginas A4 heb ik ook helemaal gelezen ^^

    Mijne is ook nog niet klaar ^^
    Maar holy fuck 129 paginas


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.