• Hee gasten!

    Het is me pas opgevallen hoeveel heftige dingen ik op Quizlet te weten ben gekomen wat op de basisschool taboe is. Ik ben bijv. te weten gekomen wat:

    -de Illuminati is
    -pro ana betekend
    -waar de afkorting KKK voor staat

    Misschien een reclame voor op TV:

    Van Quizlet steek je meer op dan je denkt(cop)

    Wat hebben jullie geleerd van Quizlet?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:24 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb ook geleerd wat pro ana is...
    maar waarom is de Illuminati een taboe op jou basisschool? Ik heb het er wel over gehad, met de lerares (hoorde eigenlijk niet bij de les, maar goed). Of heb je een christelijke school?

    Wat is ook al weer illuminati? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Wat is ook al weer illuminati? :'D

    Zijn tegen het vaticaan en de kerk enzo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zijn tegen het vaticaan en de kerk enzo..

    Ow oke:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Wat is ook al weer illuminati? :'D


    De Illuminatie bestaat/bestond uit wetenschappers die door de Kerk werden vervolgd. Daarom richtten ze een geheim genootschap op, tegen de Kerk. Ze infiltreerden overal, zelfs in de Kerk. Sommige mensen denken dat ze nu nog steeds bestaan.
    Wat ze precies deden en wat ze wilden bereiken met de Illuminatie, is niet helemaal bekend.

    Incubus schreef:
    (...)

    De Illuminatie bestaat/bestond uit wetenschappers die door de Kerk werden vervolgd. Daarom richtten ze een geheim genootschap op, tegen de Kerk. Ze infiltreerden overal, zelfs in de Kerk. Sommige mensen denken dat ze nu nog steeds bestaan.
    Wat ze precies deden en wat ze wilden bereiken met de Illuminatie, is niet helemaal bekend.

    Dat is een meer uitgebreidere uitleg :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet echt iets, meer gewoon schokkend nieuws zoals dat ene baby'tje die nu nog maar 2 vongers heeft omdat een fred de rest er Af heeft gegeten..


    Kill them with kindness.

    Ik heb kennis gemaakt met een aantal afkortingen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat klopt helemaal. Dankzij Quizlet blijf ik een beetje bij met het nieuws, lees ik leerzame en grappige dingen en zo, het is goed voor je ontwikkeling! :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen reclame O_O
    Dan komen er juist allemaal newbies, nu is er een groep waar je de meeste van kent en anders.. ik wil er niet aan denken. ;o

    Iig heel veel over drugs ens. Door mijn verhalen moest ik research doen^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Incubus schreef:
    Ik heb ook geleerd wat pro ana is...
    maar waarom is de Illuminati een taboe op jou basisschool? Ik heb het er wel over gehad, met de lerares (hoorde eigenlijk niet bij de les, maar goed). Of heb je een christelijke school?


    ja, Christelijke school, maar ik ben zelf atheïst (clown)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!