• Ik was net lekker een sandwichje aan het eten met confituur en ik was zodanig naar Lzzy Hale (zie foto) aan het staren dat ik mijn bord liet vallen op mijn schoot me als gevolg dat er confituur op mijn broek gevallen was en het leek alsof ik aardbeien doorgelekt had. haha, haha.

[ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 22:11 ]

Ik kwam serieus al naar dit topic om te zeggen 'niet weer zo'n topic'... Hahah. (nerd)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Tyrael schreef:
    straks kan ik niets meer eten :'(
    Sukkelaartje toch.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aaawh wat saai -.-
    Kleine kinderen zijn irritant xD

Vooral als ze nog niet zo goed weten hoe ze een paard moeten opzadelen -.-

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Roodstrikje schreef:
    (...)
    Vooral als ze nog niet zo goed weten hoe ze een paard moeten opzadelen -.-

Heb geen idee hoe dat eruit ziet xD

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Heb geen idee hoe dat eruit ziet xD

Een zadel -zo'n ding waar je op zit, als je paardrijdt- op een paard leggen en dan vastmaken, zo moeilijk is dat niet. En natuurlijk ook het hoofdstel omdoen.

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Matthew schreef:
    -lol'd-

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

whaha

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Roodstrikje schreef:
    (...)
    Een zadel -zo'n ding waar je op zit, als je paardrijdt- op een paard leggen en dan vastmaken, zo moeilijk is dat niet. En natuurlijk ook het hoofdstel omdoen.

Dat snap ik wel -.-
    Maar hoe het eruit ziet als die kleine kindjes dat doen xD

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.