• Ik was net lekker een sandwichje aan het eten met confituur en ik was zodanig naar Lzzy Hale (zie foto) aan het staren dat ik mijn bord liet vallen op mijn schoot me als gevolg dat er confituur op mijn broek gevallen was en het leek alsof ik aardbeien doorgelekt had. haha, haha.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 22:11 ]

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Laatst kwam serieus een vriendin bij me om me te vertellen dat ze doorgelekt was en dan mag ik haar als JONGEN gaan kalmeren.
    Fijn :Y)

    Arme jij *heeft totaal geen medelijden*
    Mijn vader zit altijd tegen mij te zeiken: wanneer moet je weer ongesteld worden? -.-

    En dit is gewoon geniaal, ik had echt zoiets van: nee he, weer zo'n ***topic en dan krijgen we dit xd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Arme jij *heeft totaal geen medelijden*
    Mijn vader zit altijd tegen mij te zeiken: wanneer moet je weer ongesteld worden? -.-

    En dit is gewoon geniaal, ik had echt zoiets van: nee he, weer zo'n ***topic en dan krijgen we dit xd

    Bedankt he xD
    Oooh das ook fijn, maar niet heus ik zou gek worden -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Die titel deed je expres (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Bedankt he xD
    Oooh das ook fijn, maar niet heus ik zou gek worden -.-

    Ik wordt ook gek van mijn vader, maar hij is ook lief (H)
    Hij is zaterdag wel de hele dag op mijn manege geweest en heeft geholpen achter de "bar" terwijl ik dressuurwedstrijd had -ik werd tweede-

    En vooruit dan maar: ik heb medelijden met je Is het nu goed?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik wordt ook gek van mijn vader, maar hij is ook lief (H)
    Hij is zaterdag wel de hele dag op mijn manege geweest en heeft geholpen achter de "bar" terwijl ik dressuurwedstrijd had -ik werd tweede-

    En vooruit dan maar: ik heb medelijden met je Is het nu goed?

    Oh underthesea, jij bent het. Wist ik niet :$
    Hahaha geholpen met alles opdrinken of niet xD?

    Yes nu ben ik weer blij :)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Oh underthesea, jij bent het. Wist ik niet :$
    Hahaha geholpen met alles opdrinken of niet xD?

    Yes nu ben ik weer blij :)

    Jep, It's me (:
    Nope, ik ben vijftien ): En er was sowieso geen alcohol, er liepen vooral kleine kinderen rond.

    Gelukkig, weer een taak volbracht


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Jep, It's me (:
    Nope, ik ben vijftien ): En er was sowieso geen alcohol, er liepen vooral kleine kinderen rond.

    Gelukkig, weer een taak volbracht

    Aaawh wat saai -.-
    Kleine kinderen zijn irritant xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptica schreef:
    Geniaal. Mss gaan de mensen nu eindelijk snappen dat de mensen niet geïntereseerd zijn in hun feestje in de broek.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik dacht dat het over iets anders ging en ik wou je al aanspreken daarover. Gelukkig maar dat het over zoiets gaat. (cat)
    Ik knoei, kwijl, ... ook wel eens bij plaatjes maar niet dat het lijkt op doorlekken. Eerder broekplassen. (nerd)

    Ohgod.
    Ik dacht serieus dat er alweer zo'n topic was over regels x'D


    Has no one told you she's not breathing?

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Laatst kwam serieus een vriendin bij me om me te vertellen dat ze doorgelekt was en dan mag ik haar als JONGEN gaan kalmeren.
    Fijn :Y)
    Haha. Als dat gebeurt, is dat jammer, maar ik vind dat je daar een ander niet mee moet lastig vallen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    505 schreef:
    Ik dacht dat het over iets anders ging en ik wou je al aanspreken daarover. Gelukkig maar dat het over zoiets gaat. (cat)
    Ik knoei, kwijl, ... ook wel eens bij plaatjes maar niet dat het lijkt op doorlekken. Eerder broekplassen. (nerd)
    Broekplassen, Oh god. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tyrael schreef:
    Gelukkig eet ik sowieso al geen confituur...
    Lek jij dan choco door? (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 11:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Lek jij dan choco door? (nerd)

    Dat is even gezellig als confituur doorlekken. Dan heb je gelijk lekker in je broek gekakt. (cat)

    straks kan ik niets meer eten :'(


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.