• Ik verveel me en heb niks meer te lezen, dus iemand een leuk verhaal. Wat ik lees:
    Harry potter,
    Justin Bieber,
    Tokio Hotel,
    De hongerspelen

    Meer lees ik niet, dus heeft geen nut om hier neer te zetten.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Muhh, ik ben nog niet begonnen met mijn HP verhaal, hahaa, maar je moet zeker die van Aria en OHMYMAXXIE lezen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Left |Tom K.|


    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Ze zwerft nu ergens in Duitsland rond. Ze is nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?


    Cover gemaakt door: xDaydreamer


    Wordt herschreven. Loopt wel gewoon door.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 21:27 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Show the world who you really are (Fred Wemel)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    The life of a Weasley
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel :Y)
    hij is eergister pas begonnen, maar ik ben wel van plan om er elke dag een stukje op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Harry Potter & nog meer Harry Potter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heey, ik heb Tokio Hotel voor je. Het heeft ook een fantasy-genre, so i hope you like:)

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:07 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Harry Potter (deze is de leukste, vind ik toch)
    Harry Potter (deze heeft dan al meer hoofdstukken)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:09 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    neem een kijkje op mijn profiel :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Battle Royale

    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.
    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.
    Wie zal overleven?
    Let the Game Begin.


    Het heeft dus ook een tint van The Hunger Games erin (:

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Quidditch Champion. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wil je niet meer kwijt (TH)

    Abbygail komt voor de zoveelste keer op een nieuwe school. Ze krijgt daar een kaartje voor een concert. Maar wat als haar nieuwe penvriend haar persé wil zien, en wat als 2 personen opeens 1 dezelfde zijn?


    klinkt waarschijnlijk heel saai, maar ik ben niet zo goed in samenvatten:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'




    Niets is erger dan een treurende jonge heks die wraak wil op diegene die haar familieleden het leven heeft ontnomen.


    En na drie jaar onderzoek gedaan te hebben weet Jennifer precies hoe ze dat voor elkaar krijgt. Het is gevaarlijk en zeker niet zonder enig risico, maar Jennifer is vastbesloten om het toch te doen. Een keer in de honderd jaar staan de planeten in een bepaalde baan, waardoor er een speciale spreuk kan worden opgezegt. Deze spreuk zal je ziel doorboren en opsplitsen in de alterego's van je onderbewustzijnde.





    Klik hier voor de story


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Magical difference - DM


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Voilà

    .


    Het licht tekent om de prachtige trekken van haar lichaam, ik hap even naar adem. Niet aan denken, niet aan denken!spreek ik mezelf toe. Peter zou me iets aandoen, en met hem waarschijnlijk iedereen, inclusief ikzelf.
    Een ijle, hoge melodie afkomstig van Jazz vliegt door de ruimte, en een rilling kruipt over mijn rug. De haren op mijn armen gaan omhoog staan als haar stem steeds hoger kruipt, zich vermengt met de trillende lucht om me heen. Ik sluit mijn ogen. Zolang zij blijft zingen is ze zo totaal anders…


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.