• Hallo lieve leden!
    Ben jij onzeker over je gewicht? Wil je weten of je goed bezig bent of dat je misschien naar een diëtiste moet gaan?
    De Body Mass Index (BMI) is een index voor het gewicht in verhouding tot lichaamslengte. Door je BMI te berekenen, weet je ongeveer hoe het zit met jouw gewicht.
    Dan nog kan je stevig zijn of zware botten hebben, een bepaald getal hoeft niet gelijk te betekenen dat je te dik bent. Je kan ook nog altijd aan een professional vragen of je gewicht gezond is.
    Bereken hier je BMI;
    http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx
    Je zult vaak zien dat er niks is om je zorgen over te maken =)
    Sowieso zitten de meesten van jullie nog middenin de puberteit, een periode waarin je lichaam vanzelf nog heel wat verandert.
    Alle topics over je gewicht worden vanaf nu gesloten.

    Mijn gewicht past goed bij mijn lengte, fjieuw. Ik heb er namelijk jaren onder gezeten, zonder dat ik dat wilde


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik kan zoveel eten als ik wil, ik blijf op het perfecte gewicht, zelfs een beetje eronder (:


    Kill them with kindness.

    Goed dat die topics gesloten worden..
    Een 19, gezond dus (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    20, gezond (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    18, dus dat is er nét iets onder. Maar ik eet al behoorlijk veel, dus meer eten, zal denk ik niet helpen en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan. Ik kan er gewoon niet zoveel aan doen. Of ik moet net één centimeter korter worden, want dan wordt het wel 19, haha x'd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Roodstrikje schreef:
    Mijn gewicht past goed bij mijn lengte, fjieuw. Ik heb er namelijk jaren onder gezeten, zonder dat ik dat wilde

    Memphis schreef:
    18, dus dat is er nét iets onder. Maar ik eet al behoorlijk veel, dus meer eten, zal denk ik niet helpen en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan. Ik kan er gewoon niet zoveel aan doen. Of ik moet net één centimeter korter worden, want dan wordt het wel 19, haha x'd.

    18 is ook al goed hoor. Er stond bij mij dat ik goed zat en ik had 18


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    18 is ook al goed hoor. Er stond bij mij dat ik goed zat en ik had 18


    Met een leeftijd van 18 jaar, een lengte van 165 en een gewicht van 50 krijg ik dat ik te licht ben. Maar als ik 164 intyp, dan is het opeens 19 en wel goed, dus vandaar (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zit goed (krul)


    -

    22
    Er stond dat mijn gewicht perfect bij mijn lengte past.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    19 dus goed(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Te licht voor mn lengte. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Memphis schreef:
    (...)

    Met een leeftijd van 18 jaar, een lengte van 165 en een gewicht van 50 krijg ik dat ik te licht ben. Maar als ik 164 intyp, dan is het opeens 19 en wel goed, dus vandaar (:

    Vaag


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    16, maar gezond?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 9:35 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Seel schreef:
    20, gezond (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.