• Om pro-ana te worden. Ik weet niet waarom, maar ik voel mezelf dik, en lelijk..

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Carolyn schreef:
    (...)
    Ik heb net informatie opgezocht, en ik denk dat ik dit echt wil..

Ik weet niet of het slim is, maar het is jouw keuze. En het klinkt dan heel hard, maar als je op dat ene punt staat dat je weer terugwilt, moet je niet naar mensen roepen dat ze je niet geholpen hebben. Je bent vast niet zo dik als je denkt dat je bent... Ik zou eerst je BMI berekenen, en dan áls je nog wilt afvallen ; sporten,een week koolhydratendieet, verstandig lijnen..ect

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

niet doen aub, het kan dodelijke gevolgen hebben! (N)

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Oh ja, en nog vergeten te zeggen, je eetpatroon wordt nooit meer normaal...

Bad decisions make good stories.

wat is 'pro-ana' ?

xFishx schreef:
    wat is 'pro-ana' ?

Pro anorexia, basically een soort van real life pain game door zo weinig mogelijk te eten. Check google maar naar een pro ana site, als ik 't waag een link neer te flikkeren krijg ik een royale ban (krul).

No growth of the heart is ever a waste

Oke ik vind dit gewoon aandacht vragen but that's my opinion

NienkePOINK schreef:

Niet alleen je jouwe (:
    Maar daar gaat het haar ook om,
    dus ze heeft nu haar zin :3

Have you ever been alone in a crowded room?

Sorry hoor, maar doe even normaal. Zoiets besluit je niet zomaar even.

Sapphira schreef:
    (...)

Niet alleen je jouwe (:
    Maar daar gaat het haar ook om,
    dus ze heeft nu haar zin :3

Agree!

Lol.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

NienkePOINK schreef:

"Ignite, my love. Ignite."

is dit niet een beetje overdreven ?
    Anorexia kun je niet voor kiezen om te krijgen, het is een soort stofje dat je hersenen aanmaken, om niet voor 'eten' te kiezen.

Als je echt wilt afvallen, kun je beter naar een dietist gaan, die helpt je op een gezonde manier af te vallen.

Het is beter dat je het niet hier neer zet, en ja ik ga niet zoals andere mensen je tegen spreken want ik heb geen reden om dat te doen, het zou dom zijn als ik dat deed als je weet welke beslissing ik genomen heb.

<3

Oh ik wil nog even melden.

als je zoveel gaat afvallen dat er niets meer op je bot zit, vinden jongens je alleen maar lelijker, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
    en afvallen kan ook op een normale manier, door naar een dietist te gaan, zoals ik het al in het vorige berichtje heb gezegt.

Domdomdom!

Ga gewoon gezond afvallen. Lekker fruit eten en ga baantjes zwemmen of stukken wandelen (wandelen werkt beter dan rennen)

Happy Birthday my Potter!