• Om pro-ana te worden. Ik weet niet waarom, maar ik voel mezelf dik, en lelijk..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Uuh? *mond valt open*


    All you're patronus are here.

    En dat is een reden om pro-ana te worden? Enig idee wat het allemaal inhoud?
    Als je wilt afvallen wees verstandig en doe het gezond.
    Ik weet waar ik het over heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lynch schreef:
    Uuh? *mond valt open*


    Shoganai i ne~

    Volgens mij is dit meer een roep om aandacht dan iets anders. Je besluit niet ineens even om anorexia te krijgen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    uhh...


    As travars

    Junns schreef:
    En dat is een reden om pro-ana te worden? Enig idee wat het allemaal inhoud?
    Als je wilt afvallen wees verstandig en doe het gezond.
    Ik weet waar ik het over heb.

    Ik heb net informatie opgezocht, en ik denk dat ik dit echt wil..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    man, dat heb ik ook soms wel, maar daarom wordt ik nog niet pro-ana. Just keep your head up!


    And in that moment, we were infinite.

    En waarom geloof ik dit niet?
    Omdat de meeste mensen er niet bewust voor kiezen en je duidelijk niet weet waar je over praat en omdat je het dan niet in een topic zou zetten.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    lolforever.


    I live for the applause, you will die for it.

    3AM schreef:
    Volgens mij is dit meer een roep om aandacht dan iets anders. Je besluit niet ineens even om anorexia te krijgen.

    Aan pro-ana doen, betekent niet dat je anorexia hebt. Het is een levensstijl.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sapphira schreef:
    En waarom geloof ik dit niet?
    Omdat de meeste mensen er niet bewust voor kiezen en je duidelijk niet weet waar je over praat en omdat je het dan niet in een topic zou zetten.

    Dank u, dat denk ik dus ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lynch schreef:
    Uuh? *mond valt open*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Carolyn schreef:
    (...)
    Aan pro-ana doen, betekent niet dat je anorexia hebt. Het is een levensstijl.

    Het komt op hetzelfde neer, namelijk ongezond afvallen. Meid, ga sporten, drink veel water, eet fruit en dan komt het helemaal goed met je hoor!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou kind, als jij het zo graag wilt. Doe wat je niet laten kan...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    3AM schreef:
    Volgens mij is dit meer een roep om aandacht dan iets anders. Je besluit niet ineens even om anorexia te krijgen.

    +
    weet je eigenlijk wel waar je voor kiest? er zijn meerdere manieren om af te vallen en deze manier is gewoon ziek. jezelf zo laten lijden is jezelf gewoon afstraffen.. als je gewoon genoeg beweegt en gezond eet kún je gewoon niet te dik worden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.