• lievee sgatten!!.
    Michelle,Lien en ik hebben een serie gemaakt. hij word niet vaak gemaakt:(. dus mijn vraag is. willen jullie die plzz maken!! en een reactie zou dan ook heel fijn zijn(A)..
    Alvast heel erg bedankt(K)..

    Stukje Waar over gaat:
    Het gaat over Tom en Bill. eerst kijk je mee bij Tom. Ze zijn 7 jaar oud. Zijn ouders hebben vaak ruzie. Later gaan ze scheiden. Tom word meegenomen door zijn vader. Tom wilt het niet,hij wilt bij Bill blijven. Tom en Bill doen er alles aan om weer bij elkaar te komen. Ze gaan daarna als alles weer goed is bij hun moeder wonen. Ze houden natuurlijk nog wel contact met hun vader. Als ze bij hun moeder wonen, beginnen ze met muziek, en ze leren hun stiefvader kennen. Niet veel later beginnen ze een band met Gustav en Georg, ze worden ontdekt en beroemd, maar vragen zich telkens af of hun vader wel trot op hun is
    xx Michelle,Lien&Rilana.

    waar gaat hij over?
    x3

    w8 ik heb geen zin om te typen dat hele stuk. ik zal ff topic zoeken.

    whahaha oke dan x3. ik wacht wel

    whahaha oke dan x3. ik wacht wel

    heb het erbij gezet.

    Verder niemand??:(

    WOW! klinkt echt heel goed. Ik heb nu geen zin om hem te maken, maar ik beloof jullie, volgende week ofzo, maak ik hem. En als ik het vergeet moeten jullie me maar een berichtje geven ofzo. Mijn gastenboek staat altijd open x3

    WOW! klinkt echt heel goed. Ik heb nu geen zin om hem te maken, maar ik beloof jullie, volgende week ofzo, maak ik hem. En als ik het vergeet moeten jullie me maar een berichtje geven ofzo. Mijn gastenboek staat altijd open x3


    oke is gOed. maar ben heel slecht in onthouden. dus weet niet of ik het onthoud:$.

    whahaha, heb ik dus ook. Maar het komt wel goed. Ik gá hem maken inieder geval. Weet alleen nog niet weneer, niet nu dus.

    whahaha, heb ik dus ook. Maar het komt wel goed. Ik gá hem maken inieder geval. Weet alleen nog niet weneer, niet nu dus.

    Oke!!. Heel erg bedankt dat je hem wilt maken!! jij heel lief zijn:D
    x R

    verder niemand:(?

    OOH ;D jij ook heel lief zijn omdat je mij ook lieft zijn [/klopt helemaal niet, maja]

    OOH ;D jij ook heel lief zijn omdat je mij ook lieft zijn [/klopt helemaal niet, maja]

    haha nee klopt niet. maar boeien..
    xx

    Niemand??(huil) Is alleen YOUSUCKx aardig om mijn quiz te maken??(A)..

    PIEMELHOOFDEN! MENSEN, WATHEVER!
    MAAK DEZE Q!!
    NU!
    alsjeblieft?! :#

    PIEMELHOOFDEN! MENSEN, WATHEVER!
    MAAK DEZE Q!!
    NU!
    alsjeblieft?! :#

    Tnxxx!!!!
    ja maak plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz