• Ik ben nieuw hier en heb al een paar ideeën voor een Story. Ik wil nog niet te veel zeggen over 'The Prince of the Fairies', maar omdat dit topic bestaat voor rollen te verdelen moet ik wel een beetje vertellen.

    Een jongen wordt geboren in Melusinis, het land van de feeën. Op zijn derde verjaardag wordt hij ontvoerd door een mens. Dat mens is de man waar zijn feeën-moeder haar man mee bedroog. De jongen is opgevoed door een mens, maar hij wist altijd al dat hij, als halfbloed fee, thuishoorde in Melusinis. Wanneer hij zestien is gaat hij weg van zijn huis in de mensenwereld, en gaat hij op zoek naar Melusinis.

    Ik zoek mensen en feeën die het leven van de jongen zullen beïnvloeden.

    Naam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Geschiedenis:
    Foto:

    Bij 'soort' moet je invullen of je een fee of mens bent. Bij 'geschiedenis' moet je minstens drie zinnen zetten over jezelf. Gelieve dit te doen in een PB.

    -Ellie.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 13:56 ]


    Truly great madness cannot be achieved without significant intelligence.

    Leuk! Ik ben ook nieuw hier :)


    All you're patronus are here.

    Naam: Eden Wood
    Leeftijd: 16
    Soort: Mens
    Geschiedenis: Eden is een open en eerlijk persoon. Ze is nogal een flapuit en kan niet lang geheimen bewaren. Ze is erg slim en woont bij haar ouders en zus. Ze is van plan een wereldreis te maken langs alle grote steden en zich dan te plaatsen in New York. Ze is erg nieuwsgierig en graaft altijd door naar het antwoord dat zij wil horen.
    Foto:



    (Jodelle Ferland op de foto)

    Naam: Vivienne Lourette
    Leeftijd: 16
    Soort: Fee
    Geschiedenis: Ze is verwend, maar toch kan ze heel lief zijn voor degene die het verdienen. Haar ouders geven haar alles wat ze wil, maar wat ze het liefst wil kun je niet met geld kopen. Vivienne is brutaal en als ze een jongen ziet die ze leuk vindt, blijft ze niet staan, maar gaat er recht op af.
    Foto: [url] http://weheartit.com/entry/5351552[/url]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 9:49 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik vul in na school. :]


    There's power in the words you whisper.

    Naam: June
    Leeftijd: 15
    Soort: Fee.
    Geschiedenis: June is best een rustig persoon, maar af en toe erg bitchy.
    Ze heeft alleen maar een moeder die overbezorgt is om haar dochter, June is ook erg bijdehand, maar de meeste feeën houden wel van haar, ze komt op voor de andere die ze erg graag mag. Ze laat gerust merken als ze iemand niet mag, en ze zegt alles wat ze denkt daardoor kan ze nog sommige ermee kwetsen wat ze eigenlijk niet zo bedoelt is.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:40 ]


    What is youre favo scary movie?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:18 ]

    ik schrijf ook over een fee, echt een interessant onderwerp dat. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Naam: Eliane Capture
    Leeftijd: 11
    Soort: Fee
    Geschiedenis: De andere feeën noemen Eliane ook nogwel eens hun engeltje. Dit is een soort inside joke. Eliane is beleeft en slim. Ze is aardig tegen iedereen en word daarom ook (b)engeltje genoemd. Toch kan ze soms erg koppig en onhandig zijn. Ze kan met bijna iedereen goed opschieten maar heeft wel snel haar oordeel over mensen klaar staan.

    Foto: Elle Fanning

    Naam: Gabrielle Brandkart.
    Leeftijd: 16
    Soort: mens
    Geschiedenis: Gabrielle is een rustige fee, ze is best terug houdend, ze is erg onzeker. Ze is best slim, en kan goed dingen uitlegen, maar dat doet ze vrij weinig. Ze is wel sociaal, als ze je eenmaal kent, komt ze losser, dan praat ze best veel. Als ze iemand niet mag, dan kan je maar oppassen, ze kan erg boos worden. Af en toe is ze erg eigenwijs.
    Foto:





    ik was vergeten dat ik al een rol had ingevuld, sorry daarvoor, na da hier is hier de mens (A)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 21:13 ]


    What is youre favo scary movie?

    Dankjewel allemaal. Ik kon niet eerder reageren omdat ik in Oeganda was voor een tijdje, maar binnenkort komt het eerste deel van het verhaal.


    Truly great madness cannot be achieved without significant intelligence.