• Ik vind het zo jammer dat nu de proefwerkweek eraan komt ik zo weinig kan schrijven. :[ Hebben jullie nog school of zijn jullie al klaar? :'D

    Nog 6 dagen toetsen
    en dan nog schoolreisje enzo
    Ik leer me helmelaal kapot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb volgende week pas toetsweek.
    Maar docenten zijn kut. Ze geven voor deze week ook allemaal toetsen op --"

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 11:22 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb al vakantieee!(hoera)


    You never fail, unless you keep trying...

    Als ik geen hertentamen hoef te maken ben ik klaar voor dit jaar (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog vier dagen en ik ben van m'n examens af ... en dan nog een paar dagen dat je naar school moet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Morgen begin ik met de examens, telkens tot 12u. Donderdag mijn laatste tot 10u en dan pas volgende week vrijdag rapport.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb juist altijd meer tijd als de proefwerkweek eenmaal is begonnen. En dat duurt nog maar drie dagen voor mij.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nog 1 gewone week
    daarna pw week
    daarna excursie week
    en dan nog een week niksen om vervolgens vrijdag mijn rapport op te halen


    Happy Birthday my Potter!

    Nog 1 week examen en dan vakantie (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb nu vakantiee!:Y):Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik ben klaar.
    maar in de tijd van mijn examen kon ik ook zo weinig op Q en de tijd daarvoor trouwens ook -.-


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    nog precies 4 dagen.
    technisch gezin maakt dat 3 keer 4 uren en 1 keer 2 uren :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 11:58 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nog 4 dagen examens, daarna vrij, ook al begint de vakantie pas officieel op 1 juli :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb nog een week school, daarna heb ik pas pww.
    Dan een week die nog wel telt als school, maar dat we alleen nog maar heen moeten voor dingen die niets met de lessen te maken hebben. Dan gaan we zaterdags tot woensdag met de klas naar Triër, donderdag sportdag, vrijdag rapport ophalen en dan eindelijk vakantie =)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Nog 3 dagen \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.