• ... ik die MSF(Mega Scholen Feest) foto's zie. :''')
    Dan zijn er van die kleine kindjes van 12/13 jaar oud, die gewoon een dikke laag make-up ophebben, push-up bh's aanhebben en diep uitgesneden topjes dragen.
    En dan denk ik bij elke foto: O my god. Wtf?
    Maar goed, er zijn gelukkig nog wel gewone normale pubers van 12/13.
    Alleen ik word er zo moe van dat ze echt denken dat ze zo supersexy zijn.
    Ik vind dat die meisjes zich helemaal niet zo moeten gedragen, maar gewoon normaal. Ik mag dan 17 zijn, maar ik heb helemaal nooit zo overdadig veel make-up op gehad.

    En nu gaan sommige mensen mij haten, maar ik vind het altijd zo jammer als meisjes zo snel oud willen worden. :3

    Sentimenteel wezen heeft gesproken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Authors schreef:
    Ik ben 15 en mensen kijken me raar aan omdat ik nooit make up draag en me geen zorgen maak als mijn haar goed zit :')


    Yeah, iemand die hetzelfde is als ik ben hahaha.
    Ik draag ook nooit make-up :')
    Alleen ik ben 18, maar dat maakt niet uit.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    (...)

    Yeah, iemand die hetzelfde is als ik ben hahaha.
    Ik draag ook nooit make-up :')
    Alleen ik ben 18, maar dat maakt niet uit.

    Ik al 20 en draag het niet :'D.

    'k vind trouwens niet dat meisjes van 14, 15 jaar hun al moeten schminken, maar dat ben ik dan maar weer die dat denkt :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik al 20 en draag het niet :'D.

    'k vind trouwens niet dat meisjes van 14, 15 jaar hun al moeten schminken, maar dat ben ik dan maar weer die dat denkt :'D.


    Ooh chill hahaha.
    Mijn vrienden vinden het zo raar als ik geen make-up op heb, maar zo raar vind ik het niet. Ik vind het gewoon troep :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    (...)

    Ooh chill hahaha.
    Mijn vrienden vinden het zo raar als ik geen make-up op heb, maar zo raar vind ik het niet. Ik vind het gewoon troep :')

    Oh ik heb best veel vrienden die dat niet dragen hoor :'D.
    Maar eerlijk gezegd -dat gevoel krijg ik toch van quizlet- lijkt het mij in Nederland erger met dat make-up gedoe, als ik hier rondkijkt valt dat allemaal wel mee eigenlijk ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay