• Niet heel boeiend, maar misschien help ik er toch weer wat mensen mee :3
    Ik zie hier regelmatig topics staan met mensen die vragen naar ideeën voor krullend haar.
    Nu heb ik zelf pijpenkrullen en erg dik haar, dus ik dacht dat als ik mijn haartipjes hier zou melden, het misschien wel zou helpen ^^.

    Ik ben oorspronkelijk rossig (rood/blond), maar nu is het donkerrood. Ik verf het regelmatig omdat ik mijn oorspronkelijke haarkleur niet mooi vind.
    Verder heb ik, wat ik echt iedereen met krullen kan aanraden (ga wel even na wat voor haar je hebt :P), laagjes =D. Ik had twee lagen, maar dat vond ik te weinig dus heb ik er zelf één laag bijgeknipt.
    Verder vond ik dat ook nog te saai dus heb ik er ook nog een pony bijgeknipt (vraag me niet hoe het gelukt is xd) en die stijl ik nu elke dag (als het mooi weer is). Ik ben van plan mijn pony blauw te verven als het donkerrode er weer uit is.
    Het is een beetje een emo/punk/scene kapsel, maar dit is precies wat ik wilde :P
    (Even voor de duidelijkheid: ik heb inderdaad mijn haar zelfgeknipt, maar verder is het goed gelukt. Ookal doe je zelf een kapperopleiding en ookal was het dom; het was mijn keuze :$)

    Verder raad ik iedereen met slag/dik haar/krullen aan om kokosvet te gebruiken. Je kan het bij de kruidvat kopen en het is van Palmer of zo... Het helpt geweldig tegen pluizen en verzorgt je haar geweldig.

    Sorry als dit een onzin topic was, maar misschien helpt het iemand ^^
    En niet te vergeten: Wees blij met je krullen, ook al doen ze niet altijd wat je wilt :Y)

    Samengevat:
    Laagjes, Pony (of ie nou schuin is of recht), haar verven (maar pas op; want het verneukt je haar en het duurt langer met krullen voordat het eruit is!), haar accessoires en heel goede verzorging!


    Loves & Rockets,
    Gloria

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 22:52 ]


    We were blessed with this curse.

    Lalalalala, ik heb ook krullen maar doe er niks aan n.n


    You're beautiful.

    Nah, ik hoef niet veel aan mijn haar te doen, ik heb niet echt krullen, meer slag :'D. Alhoewel dat de ene dag ook weer minder of meer is dan de andere keer.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle