• In de volgende link vindt je een foto en artikel van een man in azie met een tumor van 80 kilogram. http://googleadsense.webklik.nl/page/grote-tumor

    wtf zeggen jullie ? ik zou niet weten wie hale is .

    rocket541 schreef:
    wtf zeggen jullie ? ik zou niet weten wie hale is .


    xD Sorry, eenmans lol maar dit is dus typisch een Hale reactie!


    Physics is awesome

    OK
    1. We geven geen commentaar op je typ fout, maar op je topic.
    2. Denk zelf na voor je iets zegt, jij bent dom bezig niet wij/zij.
    3. Die reacties werken ave rechts.
    4. Als je zo door gaat hebben we genoeg bewijs.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serieus, waarom denken jullie dat het meteen Hale is? Dit account is gemaakt op 17 Juni 2011. Doe normaal man.

    + ik vind het trouwens best wel heftig! Arme meneer, ik zou daar echt niet mee kunnen leven..

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:30 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    Serieus, waarom denken jullie dat het meteen Hale is? Dit account is gemaakt op 17 Juni 2011. Doe normaal man.

    + ik vind het trouwens best wel heftig! Arme meneer, ik zou daar echt niet mee kunnen leven..


    Vanwege hoe deze onbekende vreemdeling reageert


    Physics is awesome

    Wow, op die manier kun je toch niet meer leven? ;o Ik had verwacht iets heftig te zien, maar niet... zo.
    Dit even buiten het gekibbel over schrijffoeten en omhoog schoppen van topics.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Waarom schop je je topic nu nog omhoog?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Tempesta schreef:
    Wow, op die manier kun je toch niet meer leven? ;o Ik had verwacht iets heftig te zien, maar niet... zo.
    Dit even buiten het gekibbel over schrijffoeten en omhoog schoppen van topics.


    Ik denk dat hij er al met leren leven heeft , het is immers een gewoonte geworden en hij lacht nog dat is het belangrijkste nog kunnen lachen.

    Het heeft echt niets te maken met dat haar account op 17 juni is gemaakt ofzo, nep accounts bestaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oké whatever. Het is idd best vreemd dat deze man nog verder leeft zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hé Hale, ons nu al gemist? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uneventful schreef:
    Het heeft echt niets te maken met dat haar account op 17 juni is gemaakt ofzo, nep accounts bestaan.
    Joh, maar moet er dan direct na een paar zinnen worden geconcludeerd dat het Hale is? Je weet het niet eens :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    misschien is hij nu wel blij dat hij door dit aandacht van de mensen krijgt en daarvoor buiten gesloten werd :s

    rocket541 schreef:
    misschien is hij nu wel blij dat hij door dit aandacht van de mensen krijgt en daarvoor buiten gesloten werd :s

    Volgens mij kun jij je echt niet voorstellen hoe het is om met zoiets rond te lopen ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Corvette schreef:
    (...)Joh, maar moet er dan direct na een paar zinnen worden geconcludeerd dat het Hale is? Je weet het niet eens :W


    Ik schreef het eerste wat ik dacht op, zonder conclusies te trekken. Het was maar een idee, het betekent niet gelijk dat het ook zo is. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.