• In de volgende link vindt je een foto en artikel van een man in azie met een tumor van 80 kilogram. http://googleadsense.webklik.nl/page/grote-tumor

    :s

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:47 ]

    Ik heb ooit een tumor gehad en er is niks aan te lachen.


    Firm believer of all that is magic

    Hoe respectloos ben jij zeg?!


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    Hoe respectloos ben jij zeg?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is zwaarder dan ik ben.. Wat een pijn zal die arme man gehad hebben. However, ik vind het niet erg respectvol om dit zo neer te zetten.


    26 - 02 - '16

    dit is niet respectloos , ik lach er toch niet mee . Dit is gewoon beangstigend om te zien . Blijven lachen is altijd de boodschap dat is ook wat die man doet

    rocket541 schreef:
    dit is niet respectloos , ik lach er toch niet mee . Dit is gewoon beangstigend om te zien . Blijven lachen is altijd de boodschap dat is ook wat die man doet

    Nee je lacht er niet mee daarom zet je ook ":p" neer, heel respectvol.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De arme man :/
    Ik vind het wel sjiek dat hij nog leeft, en dat die tumor hem, om het zo te zeggen, voor de rest geen kwaad doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik zet het neer , omdat dit heel merkwaardig is dat die zo groot is . Waarom zou ik er mee lachen ik heb al 3 familieleden verloren omwille van kanker dus nu lachen jullie er eigenlijk mee.

    rocket541 schreef:
    ik zet het neer , omdat dit heel merkwaardig is dat die zo groot is . Waarom zou ik er mee lachen ik heb al 3 familieleden verloren omwille van kanker dus nu lachen jullie er eigenlijk mee.


    Dus omdat het merkwaardig is, zet jij ':p' neer? Logisch .. echt heel logisch. Niet dus.


    To infinity and beyond •

    rocket541 schreef:
    ik zet het neer , omdat dit heel merkwaardig is dat die zo groot is . Waarom zou ik er mee lachen ik heb al 3 familieleden verloren omwille van kanker dus nu lachen jullie er eigenlijk mee.


    Wth, ik denk dat jij de betekenis van smileys moet gaan leren.


    Firm believer of all that is magic

    dat was dan een typfout , mijn excuses.

    het moest ":o" zijn ipv ":p "( correctie)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:56 ]

    snap je ?

    OMG, IS THIS YOU HALE?!
    Why?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.