• Ik heb net overdatum melk gedronken
    UDKJHFLKFJ; gatverdamme wat een kutsmaak, ik drink meestal het laatste uit het pak en dat mag dan wel van mn ouders dus ik drink mooi wat, maar o my god wat smaakte het verschrikkelijk, ik ga zo echt over mn nek ofzo, bah bah bah! D:
    Echt heel verrot smaakt het, en rodjhlk;hdl; gatver gewoon in 1 woord gross.
    Oh dit moest ik delen, omdat ik hier dus echt dood ga.

    Iemand ook wel eens zoiets meegemaakt D": ?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Chevalric schreef:
    Nope, god zij dank niet!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Beschimmeld brood is ook ranzig! :'D
    Ik was nog niet echt wakker en ik smeerde er pasta op. Op een gegeven moment dacht ik echt van; gadver wat is dit smerig.
    Nouja, gelijk weg gegooid x)

    Oja! Ook nog een keer met chocola die NIET over datum was.
    Ik open de verpakking, houd de chocoladereep voor mijn mond, zie ik op het laatste moment iets wits zitten. Dus ik snel kijken wat het is. IS HET EEN FKING WORM! seriously! Zo'n vies wit wormpje! In mijn chocola! D:

    Dislike schreef:
    daarom drink ik altijd verse melk, en de rest geef ik aan mijn broertje. :3


    Firm believer of all that is magic

    Nee,ik had wel ooit al eens een chocomouse gegeten en daarna had ik pas door dat ie al 4 dagen niet meer vers was


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik heb dat zoieso als ik melk proef:P


    You've cat to be kitten me right meow.

    lekker typisch, ik lees dit en drinkt m'n moeder cola met een vlieg er in (cat)

    maar ja, met melk of fruitdrank. dat laatste smaakt dan echt na wijn, bah >.<


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vorig jaar had ik zure chocomelk. .__.
    Als de vuilbak 1 verrekte millimeter had verder gestaan had het op de grond gelegen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    o-O dat lijkt me knap, aangezien alle melk die hier slecht was, was dik en klonterig of slierterig..


    ik alleen keer appelmoes.. smaakte naar bier @#R@$!#$
    & kip van een patatzaak, die was geloof ik ook niet helemaal goed, want ik heb dr dagen last van gehad


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    daarom let ik dus altijd op de houdbaarsheid datum xD
    is het 1 dag erover drink ik het al niet meer(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Daarom drink ik melk altijd uit een glas (of dergelijk), dan zie je direct of er iets mee scheelt, en anders, ruik er eerst eens goed aan dat helpt zeker :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Mijn moeder heeft mij dat eens gelapt.
    Vroeg ik of de melk nog goed was, zei ze heel overtuigend ja, waarna ik wat in een beker deed en ervan dronk.
    Dat was zó vies.

    ja melk die over de datum is. :(

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 18:03 ]


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Chevalric schreef:
    Nope, god zij dank niet!


    Hope goes lost but never dies.

    Een paar keer chocomelk zoo vies :(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ooh ja ik dus !


    I will be.