• Ik heb wel eens dat ik echt een kutdag heb op school en dat ik dan slecht cijfer heb. Sommige kinderen zeggen dan bijv. van waarom moeten we naar school. Zegt die leraar: 'Dat is voor je eigen bestwil' En ik heb dan zoiets van ik vind dik 12 jaren vergooien aan school niet echt voor mijn eigen bestwil of zo. Maar ik weet wel dat als ik niet naar school ga ik later niet een goede baan zal gaan krijgen. Maar ik vind gewoon dat 'Voor je eigen bestwil' idee, alsof ik dat zelfs leuk moet gaan vinden, gewoon best dom eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Je geeft in feite al antwoord op je eigen topic. Je weet dat als je niet naar school gaat je later geen goed betaalde baan zal kunnen krijgen, dan weet je dus ook dat het voor je eigen bestwil is om naar school te gaan.

    Hoe kom je anders aan die baan? ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is niet alleen voor een goede baan. Ook voor je eigen ontwikkeling. Je leert je hersens nuttig te gebruiken, en lezen en rekenen etc. (:
    Oke het is niet zo leuk, maar het is nodig.


    Get outta my head!

    StJimmy schreef:
    Het is ook voor je eigen bestwil.Wees blij dat je zo'n kans krijg.


    Ja. Die arme kindjes in derde wereld landen zouden er bij wijze van spreken een moord voor plegen, dus wees tevreden! (N)


    Happy Birthday my Potter!