• Ik heb rood haar, en ik verveel me dus ik dacht laat ik wat dingetjes erover op zoeken :

    In Denemarken is het een eer om een kind te hebben met rood haar. In Corsica is het de gewoonte op de grond te spugen en om te keren als je iemand tegenkomt met rood haar. In Polen gelooft men dat wanneer je 3 roodharigen tegenkomt je de loterij zal winnen.

    Alleen ik snap niet wat ze bedoelen met om te keren ?xd & hebben jullie er ook nog een paar ?-aa-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hahahaah is wel grappig :'D


    Miss you! ~

    Selenator schreef:
    Wow, hahah. Ik wil van dat rood-paarse haar, zeg maar een soort als Ariana Grande, maar ik ben bang dat het mij niet gaat staan.
    Nou, in Corsica zijn ze ook niet aardig haha!

    Juggle schreef:
    Ik heb rood haar, en ik verveel me dus ik dacht laat ik wat dingetjes erover op zoeken :

    In Denemarken is het een eer om een kind te hebben met rood haar. In Corsica is het de gewoonte op de grond te spugen en om te keren als je iemand tegenkomt met rood haar. In Polen gelooft men dat wanneer je 3 roodharigen tegenkomt je de loterij zal winnen.

    Alleen ik snap niet wat ze bedoelen met om te keren ?xd & hebben jullie er ook nog een paar ?-aa-

    Nou, nooit van gehoord. Wij in Polen geloven dat helemaal niet o.o

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 21:58 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42