• .. en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.:]
    Ik zit dus sinds kort op een nieuwe school, en er zit een meisje in mijn klas dat een beetje fan is van TH. Ik heb gevraagd wat haar lievelingsliedje was, en ze zei Don't jump. Toen ging ik muziek luisteren, en vroeg ze wat ik luisterde. Ik zei Tokio Hotel. En toen vroeg ik hoeveel liedjes ze kende, blijkt dat ze er maar 2 kent! En nee, dit was hartstikke freaky, want ze kende MONSOON NIET. Alleen SCREAM, en DON'T JUMP. Ze vind de liedjes dan wel goed, maar wil dat zeggen dat ze een beetje fan is? Geen fan, maar een beetje ?:O EN OHJA. Ze wist ook niet wanneer Bill en Tom jarig waren, ook niet wanneer Gustav jarig was. Want op 2 september zei ik dat de twins 19 waren geworden. 'Aah, wat leuk.' was haar antwoord. 'Gisteren, hè?' zei ik toen. 'ECHT WAAR! WOOW DAT WIST IK NIET :R'

    Wat vinden jullie, of ze zichzelf wel een beetje fan kan noemen, of niet ?


    ok

    Misschien is ze net fan. Laat d'r gewoon een tijdje. (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wist ze de verjaardag van Georg wel dan? :'D


    we were young but we were blind.

    Nouen :d
    Ik kende Monsoon wel maar vond het niet zo'n leuk liedje.
    Durch den Monsun vind ik leuker.


    I recycle my thoughts.

    Ach joh ... laat haar
    er zijn er zo veel die er wel naar luisteren, maar niet perse een liedje gaan opzetten, telkens als ze op de pc komen (tegengestelde vn ikke dus)
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maakt verder toch niet zo veel of iemand zich fan of geen fan noemt. Als die persoon daar toch gelukkig van word? Ik snap zowieso niet wat half quizlet hier in het woord fan ziet?..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat boeit dat nou T_T Sorry hoor maar er bestaan geen grotere fans etc. Iedereen doet alsof ie grotere fan is omdat die dit en dat heeft, meer liedjes kent, meer over de bandleden kent. Slaat toch nergens op?
    Sorry maar je kunt niet zeggen dat ze geen fan is omdat ze maar een paar liedjes kent. Misschien is ze nog op zoek naar liedjes...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zie het probleem er niet echt van in. O_o
    Misschien komt het ooit nog, een echte fan.
    Lekker laten gaan.


    -

    Het kan toch ook gewoon dat ze 2 nummer leuk vind dat hoef je geen fan te zijn maar vind je ze gewoon wel leuk ik vind fan altijd zo n stom begrip mjaa
    Ik weet meestal ook niks van de meesten bands waar ik super veel naar luister alleen bij Tokio Hotel is dat een beetje opgeblazen vind ik of het ligt aan de andere bands die ik luister, maar uiteindelijk gaat het om de muziek en niet om het leven en de achtergrond van de jungs al zijn die feitjes af en toe wel leuk ^^

    Ik denk wel da ze een beetje fan is..
    wetewel nii iedereen valt onmiddelijk als ne baksteen met een motortj vr TH éé.
    Ik ben ook een beetj fan van 'Armor for Sleep' en ken mr 2 liekes..
    Er zijn altijd wel zo vn dii 'rare' wezentjes op de aarde.. x')
    x


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben nu dus totaal van mening veranderd, dankzij jullie(A)
    Kan hier een slotje op?

    x


    ok