• Vinden jullie dat fijn, om storie's te lezen in de 3e persoon? Of hebben jullie liever de 1ste? Want ik ben net mijn 1ste storie gestart in de 3e persoon, en ik moet er héél erg aan wennen. Daarbij is het wel heel leuk, je kan de situatie beter beschrijven etc. Nu heb ik de proloog, maar het probleem is dus dat ik denk dat er teveel hij/zij in voor komt. Heeft iemand tips om het vloeiender te maken?

    Zijn vingers gleden door haar blonde lokken. Zacht trok hij ze naar achteren, en haar kale schedel werd zichtbaar. Hij voelde haar trillen, snel gaf hij het prachtige meisje een kus op het voorhoofd. Langzaam trok hij de pruik van het tedere hoofdje en legde het op de grond. Beschaamd keek het meisje naar beneden.
    'Je bent prachtig,’ fluisterde de jongen en gaf opnieuw een kus op het kale hoofd van zijn schat. ‘Je liegt,’ zuchtte het meisje en een paar tranen gleden over haar wang.
    ‘Nietwaar. Je bent prachtig, en iedereen weet het. Behalve jij,’ zei de jongen en nam het meisje in zijn gespierde armen. Hij nam zich voor dit moment te onthouden; de zoete geur van haar lichaam en zijn handen om haar buik. Hij besloot het te onthouden, en koesteren.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 17:43 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik doe het wel graag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik schrijf zelf liever in derde persoon en lees ook liever in de derde persoon. Het is net iets mooier.


    Like you took me to heaven.