• Als iedereen zijn trailers op het forum post, dan mag ik dat ook vind ik. x')
    Dus hier zijn mijn trailers.

    Ik download & converteer met YouTube Downloader
    Ik monteer en bewerk met Windows Movie Maker 2.6
    Ik upload op YouTube of Tumblr




    Gelieve de filmpjes eerst even te laden, anders mis je in het begin een paar beelden. :)

    * These things take time to grow.



    * I'll help you break the walls down.



    * We are an example of why not to fall in love.




    Trailers gemaakt voor andere mensies:

    * Trailer voor Authors haar toekomstige story.
    Your blue eyes, they say goodbye.

    * En eentje voor Painted.
    Someone to fall back on.

    * Deze heb ik voor Vezz haar story gemaakt.
    The Miami Bitch.

    * MeandJonas haar story.
    Tell me everything.

    * Dementor haar story.
    Tu sei il mio ossigeno. (Jacob Black)


    Wat vinden jullie ervan?
    Heb je er zelf ook? Post ze dan zeker hier zodat heel q er van kan genieten. :)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Bedoel je The Only Exception van Paramore? Sorry, ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

    Ik ook niet, maar ik moest daar precies toch op reageren. ;x
    Waar moei ik me mee?
    Die nieuwste trailer die je maakte is ook mooi kind!

    Apocalyptica schreef:
    (...)Bedoel je The Only Exception van Paramore? Sorry, ik snap niet helemaal wat je bedoelt.


    Haha ik ben lekker onduidelijk bezig.
    In die trailer van ''I'll help you break the walls down.'' komt een lied in voor [ik dacht dat die van Hayley williams was], en ik wou graag weten hoe die heet:Y)

    Ik vergat er helemaal bij te zeggen dat ik je trailers wel heel mooi vind (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 16:15 ]


    Trust me. I'm the doctor

    505 schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar ik moest daar precies toch op reageren. ;x
    Waar moei ik me mee?
    Die nieuwste trailer die je maakte is ook mooi kind!
    Het klopt zelf niet wat ik zei, want Paramore komt in die trailer niet voor. Nouja ik snap het gewoon niet. Ze zal er wss wel nog op reageren als ik fout ben. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Het klopt zelf niet wat ik zei, want Paramore komt in die trailer niet voor. Nouja ik snap het gewoon niet. Ze zal er wss wel nog op reageren als ik fout ben. x')

    Ja ik volgde jou ook al niet, haha. :'D

    505 schreef:
    (...)
    Ja ik volgde jou ook al niet, haha. :'D
    Ik was even aan die andere trailer aan het denken, want daar zit er wel een stukje van paramore in. En ik ben vergeten te antwoorden op dat ander van je. x')
    Ik moest die gisteren voor Viviee maken, ik vind hem niet zo heel goed, maar hij past wel bij haar verhaal. Uiteindelijk zijn het herinneringen, dus veel beter kon ik er niet van maken. Hij is mooi omdat hij het verhaal vertelt, maar er zit totaal geen spanning in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ik was even aan die andere trailer aan het denken, want daar zit er wel een stukje van paramore in. En ik ben vergeten te antwoorden op dat ander van je. x')
    Ik moest die gisteren voor Viviee maken, ik vind hem niet zo heel goed, maar hij past wel bij haar verhaal. Uiteindelijk zijn het herinneringen, dus veel beter kon ik er niet van maken. Hij is mooi omdat hij het verhaal vertelt, maar er zit totaal geen spanning in.

    Awel, als het goed bij het verhaal past is dat opzich ook goed hè. Dan hoeft er niet perse spanning in te zitten vind ik. Ik vind 'm wel leuk en die herinneringen had ik zelfs door. Het is dus zekers duidelijk. :')

    505 schreef:
    (...)
    Awel, als het goed bij het verhaal past is dat opzich ook goed hè. Dan hoeft er niet perse spanning in te zitten vind ik. Ik vind 'm wel leuk en die herinneringen had ik zelfs door. Het is dus zekers duidelijk. :')
    haha. Ik vond het wel leuk dat het volledig juliet was en dat je echt aan haar haar kan zien dat het over een andere periode gaat, alleen die vent in dat bed moet weg, maar daar had ik natuurlijk geen beelden van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, heb jij mij 2de reactie nou gelezen of word ik gewoon genegeerd. :$
    Of ik heb hem perongeluk niet verzonden, naja. In die trailer van ''I'll help you break the walls down.'' komt een nummer in voor, en als het kan zou ik graag de titel van het nummer willen weten (:


    Trust me. I'm the doctor

    Winchesters schreef:
    Haha, heb jij mij 2de reactie nou gelezen of word ik gewoon genegeerd. :$
    Of ik heb hem perongeluk niet verzonden, naja. In die trailer van ''I'll help you break the walls down.'' komt een nummer in voor, en als het kan zou ik graag de titel van het nummer willen weten (:
    Sorry, ik had hem niet gezien. Dat lied is van Tonight Alive, de titel ben ik nu even kwijt. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Sorry, ik had hem niet gezien. Dat lied is van Tonight Alive, de titel ben ik nu even kwijt. x')


    Np, dan ga ik nu gewoon even op google zoeken (:
    Thank you (:


    Trust me. I'm the doctor

    Winchesters schreef:
    (...)

    Np, dan ga ik nu gewoon even op google zoeken (:
    Thank you (:

    Deze?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    En nog maar eentje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    En nog maar eentje.

    Hier herken ik beelden uit van 'Komt een vrouw bij de dokter' omdat ik die woensdag zag.

    505 schreef:
    (...)
    Hier herken ik beelden uit van 'Komt een vrouw bij de dokter' omdat ik die woensdag zag.
    ja idd, iemand zei dat ik daar beelden van kon gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil er ook eentje ^^