Dat vielt me op en dat vind ik nogal zonde eigenlijk. Ik probeer altijd te stoppen na bijvoorbeeld het refrein en dan laat ik het uitfaden zodat het minder opvalt. Tenzij het een stuk van op het einde is, dan doe ik het omgekeerd. x')
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
505 schreef:
Wat heb je toch talent.
Ik heb geen trailers want ik kan dat niet maken én ik heb er geen geduld voor.
hah als ik tijd heb, wil ik voor jou altijd eentje maken als ik beelden vind, maar dan moet je natuurlijk wel eentje willen hea.
Voor Iezje wil ik dat altijd doen^^
Apocalyptica schreef:
(...)hah als ik tijd heb, wil ik voor jou altijd eentje maken als ik beelden vind, maar dan moet je natuurlijk wel eentje willen hea.
Voor Iezje wil ik dat altijd doen^^
Ik zal er eens over nadenken en dan hoor je wel van me.
Lief van je, ha. :'D
De eerste vind ik goed. De tweede vind ik ietsje te lang en vind ik niet zo goed. Sommige beelden duren gewoon te lang.
en de laatsten is ook wel nog leuk, alleen dat beginstukje past niet. Waarom heb je eigenlijk niet het orginele lied gebruikt als ik vragen mag, x')
Apocalyptica schreef:
(...)
De eerste vind ik goed. De tweede vind ik ietsje te lang en vind ik niet zo goed. Sommige beelden duren gewoon te lang.
en de laatsten is ook wel nog leuk, alleen dat beginstukje past niet. Waarom heb je eigenlijk niet het orginele lied gebruikt als ik vragen mag, x')
Omdat ze Spaans is in mijn verhaal, hihi.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.