• Iedereen kent het wel, die lieve schattige internetdiertjes. Ga nou niet zeggen dat je daar te oud voor bent, want ze blijven lief, ook al ben je 100 jaar. :Y)

    Word lid!

    En als je lid bent moet je vrienden worden met Punk4377, dat ben ik. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik was lid in het vijfde leerjaar /groep ofzo.
    Ik ben gestopt toen die spelletjes erbij kwamen, dan was het niet meerleuk :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Gaaawd, ik heb dat echt jaren gespeeld. Ik vind het alleen jammer dat je alleen maar mag klikken en dat er nooit iets beweegt (behalve de spelletjes dan).


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou ja, nu valt het nog wel mee omdat je ze tegenwoordig kan aankleden. Dat is wel leuk. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik speelde het.
    Ik had een tyran, darigan, pirate, mutant, schaduw, gevlekte en gloeiend groene lupe.
    Volgens mij nog een tyran, mutant gelert.
    ohyeah. maar eentje werd frozen en de andere heb ik weg gegeven want ik stopte.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 12:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik speel et alleen als ik zin ehb.. kheb een
    - Blauwe xweetok
    - Kerst Shoyru
    - Groene Jubjub
    - Blauwe Kacheek..

    Kwil een Poogle.. die zijn liefff ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik had ook digipets, en mijn dieren gingen altijd dood. xd.
    Dus ehm, nee ik sla over haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb dat vroeger eens gedaan,
    ik denk dat die diertjes inmiddels de pijp uit zijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik deed het vroeger altijd en dan stuurde ik al mn spullen naar krullie elke keer, haha :'D

    Ik had het, maar ik denk dat ik het doel van het spel nooit heb begrepen, want ik speelde alleen maar spelletjes om dan vervolgens meubels te gaan kopen ;'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:21 ]


    effort never betrays you

    Muchamore schreef:
    Ik had het, maar ik denk dat ik het doel van het spel nooit heb begrepen, want ik speelde alleen maar spelletjes om dan vervolgens meubels te gaan kopen ;'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij heb ik dat ooit gehad. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ooit gespeeld, ik probeer nu weer op mijn account te komen maar ben mijn damn wachtwoord vergeten ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Een paar jaar geleden was ik daar zooo actief op :Y) Ik had die hele astronomie zoektocht gedaan ^_^ Maar nu doe ik er eigenlijk niks meer op.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    AllstarW schreef:
    Ik heb dat vroeger eens gedaan,
    ik denk dat die diertjes inmiddels de pijp uit zijn :')


    Hahaa, dat zal wel meevallen. Die dingen kunnen namelijk niet dood (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Hahaa, dat zal wel meevallen. Die dingen kunnen namelijk niet dood (:

    Nee, die zijn dan al ...zoveel dagen stervend :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"