• Oké. Ik weet nu zeker dat ik een chronische ooronsteking heb. Dit is namelijk al de vierde keer in driekwart jaar tijd dat mijn oren jeuken, bloeden en pijndoen. Nu niet zeggen: Als je oren bloeden, is de ontsteking over. Nou, bij de ontstekingen die ik heb wordt het alleen maar erger.
    Dan ga ik weer naar de dokter, krijg ik oordruppels, is het weer een maand weg en is het weer terug.
    #&$^@#&&


    Ik ben gemeen xoxo

    De dus van mijn oma had een oorontsteking en nu is haar trommelvlies beschadigd. (cat)

    Ik bedoel zus. Mijn hand slaapt dus ik kan maar half typen :--)

    Oké, mij lijkt het best eng als je oor steeds bloeit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu ben ik chagrijnig mensen, dus pas op :/
    (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Atiras schreef:
    Oké, mij lijkt het best eng als je oor steeds bloeit


    Vragen bij de dokter of hij je een ander medicijn kan geven?


    Food.

    Wow, een bloedend oor... Ik heb ook al heel veel last gehad met mijn oren, eerst had ik er een prop in, door het uitspruiten had ik toen een uitwendige oorontsteking, die ging maar niet weg, en dat heeft heel lang geduurd, maar dat van jou klinkt toch nog erger. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kan het niet iets anders zijn dan een ontsteking, ik had gehoord dat als je oren gaan bloeden er vaak iets goed mis is ;o.
    Niet om je bang te maken ofzo.
    Je bent toch al een paar x bij de dokter geweest dus dat zal wel meevallen.

    Iee das echt scary.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Oké, dat is echt freaky..

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 15:07 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Holyhell oO' Kunnen ze niet meer onderzoek ofzo gaan doen dan?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1269512/2011/05/25/Artsen-vinden-dertig-mieren-in-oren-van-Taiwanese-vrouw.dhtml


    Imperfection Is Beautiful

    Atiras schreef:
    Oké, mij lijkt het best eng als je oor steeds bloeit


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DeezNuts schreef:
    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1269512/2011/05/25/Artsen-vinden-dertig-mieren-in-oren-van-Taiwanese-vrouw.dhtml

    Nu ben ik gerust gesteld Bah.

    Nouja, maandag meer weer eens langs de dokter gaan. Moet binnenkort ook weer naar de KNO arts, voor mijn gehoor. Ben namelijk slechthorend en dat is kut. Scheeld dat ik nog geen gehoorapparaat moet , hihi.
    Nouja, ik kan ook wachten tot de KNO-arts een keer naar mijn oren kijkt, die zal er vast wel meer verstand van hebben.. Damn, het doet zelfs pijn als ik op mijn tragus druk.


    Ik ben gemeen xoxo