• Waarom krabben jullie altijd aan je ballen?
    Dat doet mijn vriendje ook altijd
    niet dat ik het erg vind, even buiten dat om
    Maar zie je ons aan ons heiligdom krabben? *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omdat ze daar jeuk hebben, en als ze krabben word de jeuk erger, maar het krabben eraan is zo lekker dat ze het niet erg vinden.
    -Ja dat heb ik ook al eens gevraagt-


    Your make-up is terrible

    Heee dat had ik een keer gevraagd aan een vriend van me! Die zei omdat ze jeukte en om ze goed te leggen ofzo.. lol (cat)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:19 ]

    Assassin schreef:
    Omdat ze daar jeuk hebben, en als ze krabben word de jeuk erger, maar het krabben eraan is zo lekker dat ze het niet erg vinden.
    -Ja dat heb ik ook al eens gevraagt-

    O_o

    Op de basisschool was zo'n jongetje die voor alle ouders en kinderen een gedichtje moest opzeggen heel zenuwachtig, hij graaide de hele tijd in zijn kruis en dat zag er heel... raar uit. Vooral omdat hij toen 7 was =p


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Krabben valt nog mee, ik ken ook mensen die erin gaan knijpen en ze gewoon niet loslaten als ze een spreekbeurt moeten doen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Krabben valt nog mee, ik ken ook mensen die erin gaan knijpen en ze gewoon niet loslaten als ze een spreekbeurt moeten doen. (cat)

    -ligt dubbel-

    Om hun balletjes netjes naast elkaar te leggen?XD


    Has no one told you she's not breathing?

    Asleep schreef:
    Krabben valt nog mee, ik ken ook mensen die erin gaan knijpen en ze gewoon niet loslaten als ze een spreekbeurt moeten doen. (cat)


    oh my goddddd, lol x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    -plat-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Soms jeukt het toch ook bij een meisje? maar bij een jongen hangt het en bij ons niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sommige reacties hierop zijn té geweldig :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Berend (kleine jongen met de naam Berend, hilarisch) zit naast mij bij Natuurkunde en dan is het zo: "Wacht even wacht even. Het zit niet goed. even goedleggen". Hand erin, grabbel grabbel. Hij heeft er ook een keer mijn lievelingspen ingestopt die mocht hij houden. En hij had een stijve tijdens Latijn. Gingie zich dus aftrekken.. 0.o Damnn, ik haat dat joch (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:24 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Iemand in mijn klas werd daar op aangesproken door mijn frans leer jaar .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En ik maar denken dat ik op een doodgewoon topic klikte... :')

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:25 ]


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Nou hier eens de verklaring van een jongen :Y)
    Hou je vast aan je stoel want dit zal je echt verbazen.

    We hebben jeuk, meer niet. En dan moeten we krabben, logisch toch?
    En als dat niet de reden is dan is het om ons geslachtsdeel recht te leggen.
    Waarom leggen we hem dan recht? Nou je hebt jongens die hun geslachtsdeel links neerleggen en mensen die hem rechts neerleggen. En zo zal hij ook groeien, altijd die ene kant op. En als hij een keer niet op de goede kant ligt, dan is dat vreselijk irritant en storend. Daarom moeten we hem goed leggen :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sapphira schreef:
    Berend (kleine jongen met de naam Berend, hilarisch) zit naast mij bij Natuurkunde en dan is het zo: "Wacht even wacht even. Het zit niet goed. even goedleggen". Hand erin, grabbel grabbel. Hij heeft er ook een keer mijn lievelingspen ingestopt die mocht hij houden. En hij had een stijve tijdens Latijn. Gingie zich dus aftrekken.. 0.o Damnn, ik haat dat joch (:


    Whaaaaaat? Die gast is gewoon niet goed in zijn hoofd :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.