• De titel zegt het al :3

    Ik kan tot de hoge C, je weet wel, als je bij de middelste C op de piano begint, dan twee C's hoger. Tot daar (vaag, kweet).
    En jullie? :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geen idee. Ik hoef het ook niet te weten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohw, ik vat 'm; de bovenste Do denk ik dat je kan zingen; (sorry, lees niet graag muziek in letters)

    Tot de hoge c, maar een d of e lukt ook nog wel.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sapphira schreef:
    Nou, gewoon, hoog genoeg. Ik kan ongeveer wel alles zingen denk ik: Everytime We Touch, Chasing Pavements, Rolling in de Deep, Hurt, Angels etc. Dat kan ik makkelijk halen, dus ik denk redelijk hoog? (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    zowiezo high F sharp (uhm hoge fa kruis)

    maar ik kan ook zonder problemen memories van within temptation zingen... iemand die weet hoe hoog die is?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    uhmmmmmm XD hoe hoog, ik heb geen flauw idee hoe hoog, ik kan iedergeval niet laag XD

    Hier een filmpie, miss weten jullie hoe hoog het is, of het C is of D ofzo ik heb er geen verstand van namelijk XD



    Zouden jullie ook zangfilmpjes erop willen doen? van jullie zingen? vindt het altijd leuk om covers enz te horen :D

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:09 ]

    MrsBillieJoe schreef:
    Ohw, ik vat 'm; de bovenste Do denk ik dat je kan zingen; (sorry, lees niet graag muziek in letters)

    Jup, en dan de Do boven die bovenste do *wtf, ik faal hierin. Laat maar xD*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pemberley schreef:
    (...)

    dacht ik toch o_O


    Dacht ik ook. ;'D

    Euh, ik denk tot de hoge re ofzo. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Jup, en dan de Do boven die bovenste do *wtf, ik faal hierin. Laat maar xD*

    Dus in feite de 3de do? Damn, da's hoog;
    Youtube! Youtube!

    buffyxangell schreef:
    uhmmmmmm XD hoe hoog, ik heb geen flauw idee hoe hoog, ik kan iedergeval niet laag XD

    Hier een filmpie, miss weten jullie hoe hoog het is, of het C is of D ofzo ik heb er geen verstand van namelijk XD



    Zouden jullie ook zangfilmpjes erop willen doen? van jullie zingen? vindt het altijd leuk om covers enz te horen :D


    Jij hebt vast een hoge-hoge D ofzo. :Y)

    Nee, ik ben niet zo goed in noten raden, maar je zit sowieso een pak boven de hoge F/fa. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Helemaal tot aan de zon (:
    Hahaha. Nee. Ik heb geen idee.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zing vals als ik normaal zing.

    maar als ik hoog ga, I swear een vriend viel bijna flauw ik ging bijna zo hoog als een sopraan :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik zing op school met koor lage alt, dus ja...


    Destroy what destroys you.

    Geen idee. Ik weet niet hoe het met die noten zit (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen idee , maar ik kan alleen Simple Plan en All time low fatsoenlijk zingen zonder dat alles vals is. Dus heel hoog zal het niet zijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.