• Ja,ik heb luizen gotta problem with that?(juist gespeld?) (is een compliment,ze komen meestal alleen bij schoon haar ;) )

    En dan moet ik zo'n spray op,en dan moet je het onder een muts doen,en een half uur wachten,en dat jeukt ENORM!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 17:50 ]


    All I wanna do is lose control

    Vervelend! Hopelijk ben je snel van die luizen af.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ai, hopelijk gaan ze gauw weg.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Aaah, dat lijkt me zo ontzettend vervelend. Hopelijk zijn ze het snel beu (: Gelukkig heb ik nooit luizen gehad (en jáá mijn haar is schoon) :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wat vervelend.
    Nu begin ik dus ook te krabben. Nu begin ik ook jeuk te krijgen door jou :D


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ze moeten eigenlijk weggaan door de geur van de spray.:S


    All I wanna do is lose control

    oew, das echt niej fijn,
    ik heb ook al 2 x luizen gehad, is echt klote


    Where words fail, music speaks

    Dat werkt niet, je moet iet s uit de winkel halen en dat in je haar doen.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Dat werkt niet, je moet iet s uit de winkel halen en dat in je haar doen.


    *slaat tegen eigen kop*


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    (...)

    *slaat tegen eigen kop*



    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    (...)



    Kan jij gedachten lezen ofzow?


    All I wanna do is lose control

    Toen ik et had moesten we vaag spul, dat maakte je haar en ontiegelijk vettig O_O en dan eruit kammen met een speciaal luizen kammetje,

    of speciale shampoo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Kan jij gedachten lezen ofzow?


    ja, ik kan toveren_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De luizen kunnen tegen de middelen die ze tegenwoordig er voor maken. Het werkt maar 1 keer die spullen en daarna zijn ze er bestand tegen.

    ik gebruikte Groene zeep van driehoek.

    Maak je haar nat tijdens het douchen en verdeeld het over je haar heen. ook achter je oren,nek. Je hele haar moet ingesmeert zijn laat het een paar minuten zitten ongeveer 5 minuten of langer en spoel het daarna heel goed uit. Was daarna je haar met de meest basic zeep die er is. En Probeer dat ongeveer elke dag te doen.

    Het droogt je haar uit dus zorg er voor dat je na 3 keer creme spoeling in je haar doet

    succes ;)


    Some angels have no wings.

    als iemand luizen zegt krijg ik jeuk D:
    maar sterkte ermee!


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    PEDOBEAR schreef:
    als iemand luizen zegt krijg ik jeuk D:
    maar sterkte ermee!



    luizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizenluizen

    Sorry,had ik zin in ;)


    All I wanna do is lose control