• Sorry maar ik zit hier echt al heel lang mee. Ik hoop dat juilie me begrijpen.


    Vorig jaar had ik een super close klas.
    we hielden van elkaar,en waren er altijd voor elkaar wat er ook gebeurde.
    Maar volgens sommige waren we te close.
    En onze klas werd gescheiden.
    En nu gaat iedereen ze eigen weg.
    Ik probeer ons groepje bij elkaar te houden...Maar ik denk dat het gewoon niet meer gaat.

    ....

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:02 ]

    Ik zou het niet weten,
    ik heb nooit echt in een hechte klas gezeten. (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Los laten. Je kunt er niks aan doen. Mensen groeien op en gaan uit elkaar, dat is het leven en je kunt er niks aan doen.


    Olive

    ach onze klas word ook gespleten na 2 jaar bij elkaar in de klas zitten, omdat iedereen een andere vakken paket heeft.


    They fell in love, didn't they?

    Dat gebeurt sowieso toch. Jullie gaan keuzes moeten maken in jullie leven en jullie gaan binnenkort allemaal een andere weg uit. Jullie veranderen ook dus die band zo ook veranderen. Ik weet dat het stom is, maar dat is eigenlijk gewoon een feit.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik heb ook nog nooit in zo'n hechte klas gezeten.
    Je kunt toch met je 3 of 4 ofzo beste vrienden contact blijven houden, sowieso. Zegmaar degene van wie je het meest houd.

    Helaas, die dingen gebeuren. Het is mij ook overkomen en je kunt er niks aan doen. Mensen komen en mensen gaan in je leven en ook heb je sommigen het liefst voor altijd bij je, je kunt er niks aan doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mij is hetzelfde gebeurd ;/

    Absolute schreef:
    Mij is hetzelfde gebeurd ;/


    Hoe ging dat bij jou dan?

    Authors schreef:
    Los laten. Je kunt er niks aan doen. Mensen groeien op en gaan uit elkaar, dat is het leven en je kunt er niks aan doen.


    Food.

    AllstarW schreef:
    Ik zou het niet weten,
    ik heb nooit echt in een hechte klas gezeten. (:


    I´m nothing special.

    ja dat heb ik dus ook.
    wij hadden echt een close klas (waardoor ik nu dus stapel ben op een vriend)
    maar nu hebben we ons examen en bijna iedereen gaat wat anders doen.

    ik ga ze zo missen(huil)
    maar je groepje bij elkaar houden is onmogelijk ze maken weer nieuwe vrienden en vormen daar weer een groepje mee


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Helaas, mensen groeien uit elkaar. Denk terug aan alle mooie momenten die jullie samen gehad hebben, maar sluit je niet af voor nieuwe vriendschappen (;


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zit al 4 jaar in een klote klas.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    AllstarW schreef:
    Ik zou het niet weten,
    ik heb nooit echt in een hechte klas gezeten. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Shit happens. Ik had in de derde ook een leuke klas, maar ja, sommige dingen kun je niet zo veel aan doen. Je echte vriendinnen houdt je echt wel bij je.
    En nu in de vijfde heb ik alweer een leuke klas ;D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the